תקלה בשירות הדואר של אינטרנט זהב
מנויי אינטרנט זהב מקבלים הודעות שגיאה על שם וסיסמה שגויים בעת נסיון לגשת לתיבת המייל שלהם. מוקד התמיכה מבטיח כי תוך שעתיים התקלה תתוקן
תקלה בשירות הדואר האלקטרוני של אינטרנט זהב מונעת מלקוחות החברה גישה לתיבות הדואר האלקטרוני שלהם, כך מדווחים מנויים שמקבלים הודעות שגיאה על שם משתמש וסיסמה לא נכונים בעת ניסיון להתחבר לשירות.
התקלה, כך אישרו במוקד התמיכה הטכנית של החברה, נוגעת לכלל מנויי אינטרנט זהב, ובאה לידי ביטוי בחיבור לדואר האלקטרוני
באמצעות תוכנות דואר (כגון Outlook, Outlook Express או Thunderbird) או באמצעות שירות הוובמייל, באמצעות הדפדפן. בשירות הדואר האלקטרוני המקוון תתקבל שגיאה על שם וסיסמה לא נכונים, ובתוכנות דואר חיצוניות תופיע שוב ושוב חלונית ה-login. מיילים שנשלחו לתיבה בזמן התקלה יישמרו ויהיו נגישים כשתסתיים.
מנויים של אינטרנט זהב ציינו כי אינם מסוגלים לקבל ולשלוח דואר מאז שעה 8:00. העיתוי של התקלה בעייתי במיוחד עבור משתמשים עסקיים המשתמשים בשירותי הדואר האלקטרוני של אינטרנט זהב, מאחר והוא מתרחש בשעות עבודה קריטיות.
"התקלה החלה היום מוקדם בבוקר וטרם ידוע לי מתי תתוקן. היא גורמת לנזק עצום ובלתי הפיך לחברה שאני עומד בראשה", כותב ד', מנוי החברה, שתיבות הדואר במשרד שלו אינן נגישות.
מאינטרנט זהב נמסר בתגובה: "התקלה בשרתי הדואר נפתרה בשעה 10:00 לכ- 97% מהלקוחות, ובמהלך השעה הקרובה הנושא ייפתר גם לשאר הלקוחות (3%)".
עדכון: מאינטרנט זהב נמסר כי התקלה נפתרה, וכל הלקוחות חזרו לפעילות תקינה.
הידיעה התקבלה לראשונה בדואר האדום.