שתף קטע נבחר

מי צריך משחת שיניים של ICQ?

מה חושבים לעצמם אותם אנשי שיווק? שילד בן 15 יאמר לעצמו משהו בסגנון של "אני מצ'וטט עם החברים ב-ICQ, אולי כדאי שגם אצחצח שיניים עם משחה רגילה לחלוטין שמוטבע על הקופסה שלה הלוגו של ICQ"?

כ.צ.ט משיקה משחת שיניים חדשה תחת המותג ICQ, שמיועדת לבני נוער וצעירים. בכך ממשיכה חברת המסרים המידיים הישראלית בקו התמוה שהחל עם שיווק ארטיק ויומן ה-ICQ בקיץ שעבר. מדובר בניסיון לחקות את חברות הסלולר, שפורשות חסותן על מגוון רחב של מוצרים לא קשורים ישירות לשירות שהן מעניקות, במטרה לקשר את

 המותג שלהם עם בילויים, מוזיקה וכו'.

 

מילא בילויים, אבל משחת שיניים? קשה שלא לתהות - מה חושבים לעצמם אותם אנשי שיווק? שילד בן 15 יאמר לעצמו משהו בסגנון של "אני מצ'וטט עם החברים ב-ICQ, אולי כדאי שגם אצחצח שיניים עם משחה רגילה לחלוטין שמוטבע על הקופסה שלה הלוגו של ICQ"? נו, באמת.

 

עושה רושם שקברניטי החברה הולכים ומאבדים את ההבנה של צרכי המשתמשים שלהם, שלא לומר את האחיזה במציאות של האינטרנט כיום.

 

בהודעה לתקשורת ששלחה כ.צ.ט מנמקים: "ההחלטה על שיתוף הפעולה עם המותג ICQ התקבלה בכ.צ.ט בעקבות מחקרים שערכה החברה לאורך זמן, בהם בדקה כיצד מבלים בני הנוער בשעות הפנאי. מהמחקרים עלה כי בני הנוער מבלים זמן רב מול המחשב ובעיקר בתוכנת המסרים המיידית ICQ. לכן נבחר שיתוף הפעולה עם המותג מתוך חשיבה שיצור חיבור רגשי בין בני הנוער למוצר החדש".

 

אם הייתה ICQ משקיעה, למשל, חלק מהמשאבים של משחת השיניים - בתרגום מהיר יותר של הגירסה האחרונה של התוכנה שלהם לעברית (עניין קריטי בהתחשב בקהל היעד הצעיר של התוכנה), הייתה מיטיבה יותר עם קהל המשתמשים המקומי שלה. אלו סירבו לחכות והפיצו ברשת גירסאות פיראטיות, בינתיים.

 

ומזווית קצת אחרת: אם תוכנות מסרים מידיים החלו לפשוט על ארונות חדר האבטיה שלנו, מה הדבר הבא בתור? סבון כלים עדין לידיים של GoogleTalk? נייר טואלט של Live מסנג'ר, עם לוגו הפרפר? חומצה לפתיחת סתימות בכיור של Yahoo מסנג'ר? הצעות נוספות יתקבלו בברכה בטוקבקים.

 


משחת שיניים ICQ (צילום: יח"צ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים