לקוחות טלפון של HOT חויבו בטעות פעמיים
בגל תקלה במערכת החיוב, 20 אלף לקוחות הטלפון של חברת הכבלים חויבו חיוב כפול. HOT: הטעות אותרה וטופלה מיידית
תקלה במערכת החיוב של חברת הכבלים HOT גרמה לחיוב כפול של כ-20 אלף מלקוחות הטלפון של החברה. כך נודע ל-ynet.
לקוחות HOT שבחנו בימים האחרונים את חיוב כרטיס האשראי שלהם, ראו כי החברה חייבה אותם פעמיים עבור שירותי הטלפון. ב-HOT זיהו את החיוב מוטעה מספר שעות לאחר שבוצע, וזיכו את הלקוחות. בסופו של דבר ראו 20 אלף מלקוחות הטלפון של HOT חיוב כפול וזיכוי בודד. בחשבונית חודש פברואר, אשר מגיעה ללקוחות בימים אלו, לא יראו הלקוחות את החיוב השגוי.
מ-HOT נמסר בתגובה, כי "הטעות בחיוב אותרה וטופלה מיידית כך שלקוחות HOT לא נפגעו כלל, כל הלקוחות זוכו תוך מספר שעות בהתאם לסכום החיוב השגוי. יש להדגיש כי מדובר בחיוב וזיכוי שנעשו "על הנייר" ולא חיוב בפועל: חשבונית הטלפון הנשלחת ללקוחות אלו בדואר תקינה. בפירוט החיובים של חברת האשראי יראו הלקוחות שתי שורות חיוב ושורת זיכוי".
המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום