שתף קטע נבחר

ככה לא מייצרים נת"צ

נהגים המתקרבים לכניסה לירושלים על כביש מספר 1, נאלצים להתמודד כבר תקופה ארוכה עם חלמאות יוצת דופן - מסלול תחבורה ציבורית שאיש לא באמת צריך, ושגורם אך ורק לבלבול וסכנה בכביש

נתיבי תחבורה ציבורית בצירי תנועה עירוניים ראשיים, אנחנו מכירים שנים ארוכות. את הנת"צים בדרכים בין עירוניות, אנחנו לומדים להכיר בשנים האחרונות. העיקרון שמאחורי הפקעת נתיב שלם לטובת תחבורה ציבורית, מצוין. כדי לעודד את השימוש בתחבורה פחות מזהמת, זולה יחסית ומפחיתת גודש תנועה, יש להפוך אותה לכדאית עבור האזרח. בין היתר באמצעות פינוי נתיב לטובתה, כך שתוכל להתקדם מהר יותר מכלי הרכב הסובבים.

 

יש נתיבי תחבורה ציבורית מסוגים שונים, וברחבי הארץ ניתן לגלות פתרונות מקוריים ושונים. אלא שאחד מהם, זה שבכניסה לירושלים, אינו רק מקורי במיוחד. במקום להועיל, הוא בעיקר מזיק ואף מסכן את כלי הרכב שמסביב. שימו לב לתמונות.

 

 

נתקלתם במפגעים נוספים? דווחו למישל: safewheels@y-i.co.il

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מי החליט על הנת"צ?
צילום: שי רוזנצוויג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים