שתף קטע נבחר

מי מחק את מעבר החצייה?

שדרות רוטשילד שבתל אביב הפכו בשנים האחרונות לאתר בילוי שוקק ותוסס במהלך כל שעות היום. אלא שההולכים בשדרה, נאלצים לחצות לפחות רחוב אחד מבלי שיעמוד לרשותם מעבר חציה, או רמזור. מי אחראי לכך?

אחוז הולכי הרגל בסך הרוגי תאונות הדרכים בישראל, הוא מהגבוהים בעולם המערבי. גבוה פי כמה מחלק מהמדינות. לכך יש שתי סיבות - הסברה לקויה ובעקבותיה מודעות חסרה, וכמובן תשתית שאינה עומדת בתקנים המודרנים המקובלים כיום. משטרת ישראל ומשרד התחבורה דווקא מנסים לשנות במידת מה את המצב. בעיקר בעזרת אכיפה מוגברת, ופה ושם מבצעי הסברה נקודתיים. זה לא מפריע למשרד החינוך ולמשרד האוצר לגלגל זה על זה את האחריות לפיטורי 750 מורים לחינוך תעבורתי השנה, אבל זה כבר עניין עצוב אחר.

 

אבל מה קורה כאשר לא רק שהתשתית אינה תומכת בשמירה על החוק - היא אינה קיימת כלל? מה קורה כאשר אזרח נאלץ לחצות את הכביש שלא במעבר חציה, פשוט מכיוון שאין לו שום ברירה אחרת?

 

בצומת הרחובות שד"ל ורוטשילד בתל אביב, אין מעבר חציה ואין רמזור להולכי רגל שיאפשר מעבר כביש. סימון לא נראה שהיה שם בתקופה האחרונה, אבל זה לחלוטין לא מפריע למאות אזרחים, חלקם הלא קטן עם עגלות תינוק אופנתיות, לחצות את הכביש באין מפריע. מי יתקן?

 

- תגובת עיריית תל אביב בחרו להגיב למפגע הבטיחותי החמור, במילים הבאות: "קיבלנו. נבדוק".

 

 

 

 

 

נתקלתם במפגעים נוספים? דווחו למישל: safewheels@y-i.co.il

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שדרות רוטשילד - איך יחצו האזרחים?
צילום: שי רוזנצוויג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים