שתף קטע נבחר

מי שומר על הולכי הרגל?

רחוב דרך השלום הוא מהעמוסים שברחובות תל-אביב, עם נפח תנועה אדיר במהלך כל שעות היממה. כיצד יתכן אם כך שדווקא שם, הוחלט שלא לסמן מעבר חציה, אלא להסתפק רק בתמרור אזהרה? עיריית תל-אביב: "נצבע בהקדם"

מה קורה כאשר תושבי רחוב ראשי אשר עובר בדיוק בין שתי רשויות, מבקשים לסמן בו מעבר חצייה חשוב? כנראה שניחשתם נכון - כלום. דרך השלום היא אחד מעורקי התחבורה החשובים והעמוסים באזור המרכז. הכביש הרב-נתיבי לכל כיוון גובל בגבעתיים מצדו האחד, ובתל-אביב מצדו השני. וזו הסיבה לכך שבאחד מקטעי הכביש הסואנים יותר, אזור מעבר הולכי רגל עמוס במהלך כל שעות היממה, לא מסומן מעבר חציה על הכביש.

 

 

לטענת תושבים באזור, פניות לכל אחת משתי העיריות האחראיות על הדרך, לא הועילו במשך שנים. עיריית תל-אביב טוענת כי העובדה שאין סימון על הכביש, היא באחריות משרד התחבורה שהתנגד לכך, ואישר רק רמזור מהבהב ותמרור. אנחנו חושבים שזו דוגמה נוספת לחלמאות מסוכנת.

 

ומה אומרים בעיריית תל-אביב על המפגע החמור? "המעבר הינו בתחום שתי רשויות מקומיות, תל-אביב-יפו וגבעתיים. במשך שנים ניהלה עיריית תל-אביב-יפו משא ומתן מול משרד התחבורה שהתנגד למעבר חצייה במקום. השבוע התקבל בעירייה אישור לצביעת מעבר חצייה, ואנו נפעל לביצוע בהקדם".

 

 נתקלתם במפגעים נוספים? דווחו למישל: safewheels@y-i.co.il

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מעבר חצייה - משרד התחבורה לא אישר
צילום: שי רוזנצוויג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים