שתף קטע נבחר

וורמברנד: "השקת מגה-בול לא תמחק את מגה"

מנכ"ל הרבוע הכחול התייחס להשקת תת-הרשת החדשה, והכריז גם על מותג פרטי חדש - מגה - שישווק בכל חנויות המגה (מגה, מגה בעיר ומגה בול)

מנכ"ל הריבוע הכחול, זאב וורמברנד, אמר היום (ד') כי בניגוד להערכות, סניפי רשת מגה לא ייעלמו בעקבות השקתה של תת-הרשת החדשה, מגה בול, ורק חלקם יעבור הסבה. "רשת מגה לא תמחק לחלוטין - יישארו 18 חנויות. אלו חנויות שבנויות על מבצעים, לטובת קהל שרוצה את חוויית הקניה הזו", אמר וורמברנד במסיבת עיתונאים שכינס בתל-אביב.

 

 

אתמול אישר דירקטוריון הרבוע הכחול את הקמתה של מגה בול. ההשקה מתוכננת ל-23 בדצמבר. לדברי וורמברנד, המשבר הכלכלי יוצר הזדמנות מצוינת לתת מענה ללקוחות. "הלקוח הישראלי מפגין העדפה לחנויות המספקות מוצרים מוזלים. תת-הרשת מגה בול - מטרתה לגרום לצרכן להרגיש בטוח שהמחירים בה נמוכים על בסיס קבוע.

 

"כולם אומרים 'אצלנו זול', ולא עומדים מאחורי ההחלטה. הרשת תציע מחירים נמוכים, אבל תיתן גם כלים ותעזור ללקוח לחסוך באופן אקטיבי. הלקוח יראה בחנות פשטות ושקיפות ,ויתאפשר לו לבנות את הקנייה באופן חסכוני", אמר וורמברנד.

 

"הגדלה משמעותית של מחזור מכירות הקבוצה"

מנכ"ל הריבוע הכחול הסביר את הקמתה של תת-הרשת בירידה ברווחיותה של רשת שפע שוק. "אנחנו רואים ירידה במכירות רשת שפע שוק בתחום המוצרים המוזלים, גם מכיוון שמוצרים מסוימים יקרים יותר בשפע שוק בשל עלות הכשרות הגבוהה. קבוצת הריבוע הכחול החליטה על מציאת פתרון הכולל השקת תת-רשת חדשה וגם מותג פרטי חדש שייקרא מגה, וישווק בכל חנויות המגה, מלבד שפע שוק.

 

"רשת שפע שוק היא רשת שאני מאמין בה, והיא תישמר ונמשיך לתת בה את המחירים הטובים יותר. הנאמנות שלנו במגזר החרדי תהיה ארוכת טווח. על ציר הזמן אנחנו מראים שהחלופה שהושקה לא מזמן ("יש", ר.ל) יקרה יותר, ומי שקונה שם משלם יותר".

 

לרגל השקת המותג יעברו 37 חנויות מרשתות מגה ושפע שוק הסבה. עלות ההסבה תסתכם ב- 15 מיליון שקל, וכמו כן יושקעו כ-30 מיליון שקל בהשקת המותג ובפרסומו.

 

"כיום ישנן 37 חנויות מגה, ואחרי ההשקה של מגה בול יישארו רק 18 חנויות. 113 חנויות המגה בעיר יגדלו ל-117 עד סוף 2008", אמר וורמברנד. "רשת שפע שוק - המונה כיום 40 סניפים - תמנה אחרי ההשקה 17 סניפים בלבד. בעתיד יושק גם מועדון לקוחות, שיקיף את כל הלקוחות של כל חנויות הריבוע הכחול. אנו מאמינים שתת-הרשת החדשה תגדיל משמעותית את מחזור המכירות של הריבוע הכחול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
לוגו תת-הרשת החדשה
צילום: רונן אקרמן
מנכ"ל הרבוע הכחול, זאב וורמברנד
צילום: רונן אקרמן
לוגו המותג החדש
מומלצים