שתף קטע נבחר

יו"ר מרצ לטוקבקיסטים: העבירו את המסר שלנו

ח"כ חיים אורון כינס כ-60 מתנדבים, צעירים ומבוגרים, וביקש מהם להגיב לכתבות, להשתתף בפורומים ולהפיץ את עמדת המפלגה: "האינטרנט זה חוג הבית המודרני של שנות האלפיים"

ברק אובמה בארה"ב, חיים אורון בישראל? זה כבר לא סוד שחלק מהמפלגות נעזרות בשירותיהם של מגיבים סדרתיים, כדי שיפרסמו תגובות באתרי האינטרנט ויסייעו להגביר את החשיפה למסרים הפוליטיים שנקבעו מראש. ואולם, לרוב יש ניסיון לטשטש את הקשר בין המפלגה לטוקבקיסטים, כדי להימנע ממראית עין של שכירי חרב של דעות.

 

לא כך במרצ. כחלק מקמפיין הבחירות של המפלגה, כינסו אנשיה כ-60 טוקבקיסטים שאמורים להסתער בשמה על האינטרנט. יו"ר המפלגה, ח"כ חיים אורון, אף נפגש עמם אתמול (יום ו') וקרא להם להפיץ את מסרי המפלגה במרחב הווירטואלי.


הטוקבקיסטים של מרצ מקבלים תדרוך אחרון

 

מלבד אתר האינטרנט של המפלגה והעמודים שיצרו אנשיה ברשתות החברתיות, קראו במרצ למתנדבים לסייע בקרב על דעת הקהל ברשת. כ-60 מתנדבים שהגיעו לבית אמות המשפט בתל-אביב נועדו עם יו"ר המפלגה ונציגיה, שביקשו מהם להגיב לכתבות, לפתוח פורומים ולהשתתף בדיונים בנושאים שונים, כמו נישואים אזרחיים ורווחה.

 

"תדאגו להעביר את המסרים שבגללם אתם במרצ", אמר אורון לנוכחים. "דברו על שקיפות, נושאים חברתיים. אתם לא צריכים לחזור על המלים שאנחנו מריצים בקמפיין". בכנס עצמו ניתן היה לראות ישובים זה לצד זה נערים ונערות בשנות העשרה, כמו גם אנשים שיש להם נכדים בגילאי הצעירים.

 

לדברי אורון, "החבר'ה האלה צריכים להפיץ את המסרים של מרצ, והאינטרנט זה חוג הבית המודרני של שנות האלפיים". מנהל  ההסברה של קמפיין מרצ, נסים דואק, הסביר כי המגיבים יקבלו ממנו רשימת מסרים, אותם יצטרכו להפיץ ברשת.

 

"אחת לזמן מה אנו נעביר להם את המסרים שהם יצטרכו להחדיר", אמר. "כיום ברור לנו שקמפיין לא מסתיים רק בהעלאת כתבה או פורום בנושא מסוים. חשוב לעורר את השיח בעד האג'נדה של מרצ, וזה בדיוק תפקידם אל האנשים האלה".

פורסם לראשונה 19/12/2008 23:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אורון. נפגש עם המגיבים
צילום: ירון ברנר
הטוקבקיסטים בכנס
מומלצים