שתף קטע נבחר

מחיר הנפט זינק ב-6.4% ל-46.47 דולר לחבית

מחיר הנוזל השחור האמיר, למרות סימנים שהמיתון בקרב צרכניות הנפט בעולם מעמיק

מחיר הנפט זינק אמש (יום ו') במסחר בבורסת הסחורות בניו-יורק ב-6.4% ל-46.47 דולר בעבור חבית למסירה במרס. זאת, חרף עלייה במלאי הנוזל השחור בארה''ב, לצד סימנים שהמיתון בקרב צרכניות הנפט בעולם מעמיק.

 

מלאי הנפט הגולמי בארה"ב עלה פי ארבעה מהתחזיות לשיא מאז אוגוסט 2007, לאחר שבתי הזיקוק שבארה''ב צימצמו את היקף פעילותם, כפי שדיווח משרד האנרגיה בוושינגטון.

 

''הדיווח על מלאי הנפט בארה''ב עדיין מרחף בשוק'', אמר תום בנץ, אנליסט אנרגיה בכיר בסניף הניו-יורקי של הבנק הצרפתי BNP paribas. ''יש כיום יותר חדשות כלכליות שליליות, מה שמגביר את הלחץ על השוק''.

 

ביום חמישי עלה מחיר הנפט ב-12 סנט ל-43.67 דולר לחבית, אחרי יום מסחר תנודתי.

פורסם לראשונה 23.01.09, 22:25

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המחיר האמיר
המחיר האמיר
צילום: AFP
מומלצים