שתף קטע נבחר

החג של תנובה: המכירות הטובות זה 4 שנים

תשלובת החלב של תנובה רשמה עלייה כוללת של 2.4% בנתח השוק בשבועות לעומת שבוע החג אשתקד. נתח השוק של שטראוס ירד לעומת החג בשנה שעברה

חג השבועות האיר פניו לתנובה בכל הנוגע למכירת מוצרי חלב. החברה השיגה בחג את התוצאה הטובה ביותר שלה בארבע השנים האחרונות. כך פירסמה חברת מחקרי השוק סטור-נקסט.

 

הדו"ח, שבדק את מכירות שבוע החג של מוצרי חלב וגבינה, מראה כי תשלובת החלב של תנובה רשמה עלייה כוללת של 2.4% בנתח השוק לעומת שבוע החג אשתקד.

 

ראוי לציין כי מבצע הפרסים של תנובה, שבו מחולקים 1,000 שקל למוצר של המחלבה הנמצא בבית הלקוח ומוגרלת דירה, תרם גם הוא לגידול במכירות. הדו"ח מתייחס לכלל המכירות של מוצרי החלב הנמכרים במקררים בשבוע של חג השבועות 2009 מול 2008.

 

תנובה הגיעה בשבועות לנתח שוק כספי של 61.6% לעומת 59.2% בשבוע המקביל אשתקד - עלייה של 2.4%. לעומתה, שטראוס הגיעה ל-17.7% - ירידה לעומת נתח שוק של 20.8% בחג הקודם, טרה נשארה יציבה לעומת החג הקודם עם נתח שוק של 8.3%, ומחלבות גד עלו מ-3.4% בשנה הקודמת ל-4% בחג האחרון.

 

התרומה העיקרית לזינוק באה ממכירות השמנת המתוקה, עם עלייה של 7.6% לעומת 2008, ומעלייה של 5% בגבינות המלוחות עם המותג פיראוס. במכירת החמאה נרשם גידול כספי של 5.3%, בגבינות הרכות חל גידול של 2%, ובגבינות המיוחדות כ-1%.

 

הידיעה מתפרסמת במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים