שתף קטע נבחר

הכניסה לחתונה שהפכה ללהיט ברשת

זוג ממינסוטה החליט לרקוד את דרכו אל בימת החתונה, והעלו את הווידאו ליוטיוב בשביל המשפחה. לסרטון היו למעלה משישה מיליון צפיות תוך פחות משבוע

חוץ מלהיות היום המאושר בחייהם (כפי שדורשת הקלישאה), החתונה של קווין היינז וג'יל פטרסון ממינסוטה הפכה גם ללהיט באתר שיתוף הווידאו יוטיוב, בזכות ריקוד הכניסה שביצעו יחד עם השושבינים והשושבינות.

 

 

מעל ששה מיליון צפיות היו לקטע ווידאו שהועלה לרשת לפני פחות משבוע. הציון הממוצע שניתן לסרטון על ידי 32,000 גולשים עומד כרגע על חמישה כוכבים מתוך חמישה. הנכנסים רוקדים לצלילי השיר “Forever” של כריס בראון בווידאו שאורכו קצת יותר מחמש דקות.

 

"גדלתי כרקדנית", אמרה פטרסון בראיון לתוכנית הטלוויזיה Today Show של NBC בארה"ב, וציינה שזה היה הרעיון שלה. "אני אוהבת ריקוד כאמצעי להביע את עצמך. זה משהו שתמיד חשבתי לעשות", הוסיפה. בעלה הטרי היינז שישב לידה בראיון הוסיף "אני רק שמח שלא נפגעתי".

 

השניים עוד סיפרו בתוכנית כי לא עשו הרבה חזרות לקראת הריקוד, וכי מרבית הרקדנים פשוט אילתרו את דרכם אל טקס החתונה. הזוג והמשתתפים אחר כך סיפקו ביצוע נוסף וחי לריקוד מחוץ לאולפני התוכנית.

 

להיט הרשת סוזן בוייל שזכה למספר צפיות חסר תקדים היה בין השאר תולדה מכוונת של תוכנית טלוויזיה שיצרה אותה. בניגוד אליה, הזוג הרוקד לא התכוון להפוך למפורסם, או לפחות ככה הם אומרים. היינז סיפר בתוכנית כי העלה את הסרטון כי חמו החדש הציק לו להעלות את זה לרשת, על מנת לשלוח את זה לבני משפחתו,  "ואז זה התפוצץ", אמרו בני הזוג.

 

מי מרוויח?

לסוני BMG המפיצה את המוזיקה של כריס בראון יש הסכם עם יוטיוב, בשנים האחרונות ואף יש לחברה ערוץ יוטיוב משלה. ניתן לשער, לפיכך, כי הקליפ לא יוסר בטענה של הפרת זכויות יוצרים, וכי סוני דווקא תרוויח מהעניין ומהתפוצה של השיר.

 

זאת ועוד, כריס מטישיק מ-Cnet הבחין בפרסומות הרלוונטיות לחתונות לצד הווידאו. ושיגר עקיצה לעבר גוגל שמרוויחה על חשבון הזוג "אם יתמזל מזלי ואתחתן... אני מעוניין לדעת אם אוכל להרוויח מזה בעצמי".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים