שתף קטע נבחר

אנגליה: הוסרה פרסומת מטעה לטלוויזיות LED

הגוף המפקח על פרסומות באנגליה הורה להוריד פרסומות של חברת סמסונג, אשר עושות שימוש מטעה במינוח LED TV

פרסומת לטלוויזיות של סמסונג הוסרה באנגליה, לאחר ש-ASA, הגוף המפקח על פרסומות, קבע כי היא מטעה בקשר למונח LED TV.

 

ה-ASA הינו גוף עצמאי המפקח על תעשיית הפרסום באנגליה, הארגון קובע את הסטנדרטים והגבולות בתחום, מה מותר לפרסם ומה אסור ולמעשה אחראי על כל נושא אמת בפרסום. לאחרונה פורסם כי הגוף הורה להסיר פרסומת של תוכנת הטלפוניה Skype בגלל הטעיה.

 

 

בעקבות תלונות רבות של צרכנים, הורה ASA לחברת סמסונג להוריד את כל הפרסומות (בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה) אשר עוסקות בנושא טלויזיות ה-LED החדשות של החברה. הפרסומת מופיעה גם מחוץ לאנגליה.

 

במודעות של חברת סמסונג, הופיעה ההכרזה כי "טכנולוגיית ה- LED של סמסונג מביאה אליך תמונות חדות, שחור עמוק יותר וצבעים עזים. הדור הבא של הטלוויזיות הגיע".

 

התלונות שהגיעו אל ASA, טענו כי סמסונג מטעה את הצרכנים לחשוב כי המסכים מתוצרתה מכילים תאורת LED מלאה (בכל שטח גב המסך), זאת בהשוואה למציאות, בה סמסונג משתמשת בנורות LED רק בצדדים – מסביב לפנל המסך ולא על כל שטחו.

 

בנוסף, נטען כי המפרסמים של סמסונג, יצרו אשליה שמדובר בסוג חדש ושונה לגמרי של טלוויזיות, למרות שמדובר למעשה בטלוויזיות LCD לכל דבר, שמשתמשות בתאורת LED במקום פלורוסנט.

 

סמסונג טענה להגנתה כי המונח LED TV מתייחס לטכנולוגיית ההארה במסכים שלה באופן כללי וכי הציבור הוא שהתרגל לקרוא למסכים בשם LED TV ולא "מסכי LCD מבוססי LED".

 

מסתבר כי דברי חברת סמסונג לא שכנעו את ארגון ASA, והוא הורה להוריד את כל הפרסומים הקיימים בנושא של Samsung ולנסח מחדש את המסר בפרסומים עתידיים, כך שיתאר במדויק את הטכנולוגיה בה משתמשים במוצרים.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים