שתף קטע נבחר

6 טכנאים לא פתרו את הבעיה - HOT תפצה

אדם תבע את HOT עקב תקלות חוזרות ונשנות באינטרנט, לא פחות משישה טכנאים לא הצליחו לתקן. בית-המשפט קבע כי הוא זכאי לפיצוי של 1,500 שקל

מנוי של חברת הכבלים HOT טען כי תקלות חוזרות ונשנות באינטרנט לא אפשרו לו להשתמש בשירותים הדרושים לו לצורך עבודתו, וכי גם בת זוגו נפגעה מכך, שכן לא יכלה להשתמש באינטרנט לצורך לימודיה.

 

 

לטענתו, במועדים רבים החיבור לאינטרנט לא פעל, ושישה טכנאים של HOT לא הצליחו לפתור את הבעיה, עד שבפעם האחרונה הגיע האחראי על הטכנאים בירושלים אשר הצליח לתקן את התקלה. בתביעה שהגיש דרש פיצוי של 6,000 שקל בגין בזבוז הזמן בהמתנה לטכנאים, שיחות הטלפון עם HOT ועגמת הנפש שנגרמה לו.

 

HOT טענה כי לתובע אכן נגרמו מספר תקלות, אך מדובר בתקלות ספורות וארעיות בלבד ולא ציינה מהו מספר התקלות שנגרמו.

 

זימון שישה טכנאים - דבר בלתי שגרתי

השופט כרמי מוסק מבית-המשפט לתביעות קטנות בירושלים קיבל את התביעה, וקבע כי כיוון ש HOT לא סיפקה הסבר מדוע ארעה התקלה וכיצד טופלה בסופו של דבר, הרי שההנחה הינה כי מדובר בתקלה שניתן היה לתקנה, ואשר ארעה מסיבה התלויה בה עצמה.

 

"ברור כי תקלות כה מרובות והצורך להזמין 6 פעמים טכנאים שלא יכלו לפתור את התקלה הוא דבר בלתי שגרתי, המלמד כי הייתה תקלה בשירותי האינטרנט שנעוצה בגורם כלשהו אצל הנתבעת" כתב השופט.

 

עם זאת, נקבע כי הפיצוי שדרש התובע הינו מופרז ביחס לנזק, וכי HOT תפצה את התובע ב-1,500 שקל, וכן תשלם לו הוצאות המשפט של 300 שקל.

  

אתר המשפט הישראלי פסק דין

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלף טכנאים לא יצליחו
אלף טכנאים לא יצליחו
מומלצים