שתף קטע נבחר

הצרות של טויוטה, ופיז'ו, וסיטרואן

הקריאה ההמונית לתיקון מכוניות טויוטה מתרחבת. כצפוי, בעיית מנגנון דוושת המצערת פגעה גם ביצרניות אחרות הרוכשות מאותה ספקית. כעת מדובר בקונצרן PSA הצרפתי, והמותגים פיז'ו וסיטרואן

הריקול ההמוני של טויוטה מתרחב גם לדגמי קונצרן PSA הצרפתי, יצרנית פיז'ו וסיטרואן. מדובר בדגמי ה-107 וה-C1 הקטנות של פיז'ו וסיטרואן בהתאמה, שתיהן פותחו יחד עם האייגו של טויוטה, אחת המכוניות שסובלת מבעיית דוושת מצערת שאינה תקינה. הקונצרן הצרפתי הודיע אתמול (שבת) כי קרוב ל-100 אלף מכוניות שיוצרו במפעל המשותף לשני הקונצרנים בצ'כיה, עשויות להצטרף לריקול הענק. דובר הקונצרן הצרפתי, ז'אן-מארק סארט, מסר כי הקריאה לתיקון תהיה זהה לזו שעורכת טויוטה במכוניותיה. נציגי יבואנית פיז'ו סיטרואן לישראל, חברת דוד לובינסקי, מסרו כי "בינתיים לא התקבלה כל הודעה מהיצרנית על קריאה לתיקון".

 

יש להזכיר כי מיכה כרמון, מנכ"ל טויוטה בישראל, מסר אמש כי להערכתו, גם מכוניות מתוצרת פיז'ו והונדה עשויות לסבול מהבעיה עמה מתמודדת כעת טויוטה. גם את קונצרן פורד הזכיר כרמון, ואכן האמריקנים מסרו כי הטראנזיט-קלאסיק המסחרי, המיוצר בסין, יופסק מיידית. זאת מכיוון שגם שם מותקנת דוושת מצערת מתוצרת CTS, היצרנית שהכניסה את טויוטה לצרות. בפורד נמסר כי דגם זה הוא היחיד מדגמי הקונצרן המשתמש בדוושה מתוצרת CTS.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מנגנון הדוושה - גם בצרפתיות
צילום: AP
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים