שתף קטע נבחר

מדוע נעלם "הבורר" מהפרסומת של HOT?

משה איבגי, הלוא הוא הבורר ברוך אסולין, נעדר מהפרסומות החדשות של HOT, למרות שהופיע בקודמות. הסיבה הלא רשמית: הופעתו בקמפיין האינטנסיבי של חברת הביטוח תשעה מיליון שאיבגי משמש כפרזנטור שלה. וגם האם הפרסומת החדשה אלימה מדי?

שמתם לב? מישהו העלים את הבורר מהפרסומות החדשות של חברת HOT. לאחרונה, עלתה פרסומת לטריפל המשודרג של HOT בערוץ 2, בה מככבים "זלצמן" וכוכבי הסדרה "הבורר", ומי לא מופיע בתשדיר הפרסומי, למרות שעמד במרכזן של פרסומות החברה בעבר? הבורר ברוך אסולין, הידוע גם בשם: משה אבגי.

 

 

לפי גורם ב-HOT, איבגי היה שמח להשתתף בפרסומות החדשות של HOT ובאומן בר ריבנאי כפי שהופיע בכל הפרסומות הקודמות בכיכובם של שחקני "הבורר", אבל ב-HOT לא פנו אליו כלל. "היה בלגן בגלל הפרסומת האחרת", טוען הגורם. הפרסומת "האחרת" היא סדרת הפרסומות לחברת הביטוח תשעה מיליון (9,000,000), בה איבגי מככב כפרזנטור כבר מספר שנים. לאחרונה הוא מופיע בעוד סרטון בסדרת פרסומות ה"ריאליטי" של החברה, בו הוא מציע לעוברי אורח לעצב מחדש את שיערם, תמורת 400 שקל. 

 

הסיבה הזאת משונה מעט, שכן איבגי משמש כפרזנטור של חברת הביטוח כבר זמן מה. בעבר הופיע בפרסומות לחברה בחברת חתלתול, ומאוחר יותר כמי שמציע לעוברים ושבים לקפוץ למיכל עמבה. אבל גורם ב-HOT מסר כי הסיבה להיעדרותו דווקא הפעם היא הקמפיין האגרסיבי של תשעה מיליון, שגרם לזיהוי רב מדי בין איבגי למותג הביטוחי. לכן, כך נטען, במשרד הפרסום נתבקשו ליצור סיטואציה שסביר שיופיעו בה רק שכירי החרב של הבורר.

 

"ילדים יחקו את הפרסומת"

תלונה נוספת נוגעת לתוכן הפרסומת של HOT, בה זלצמן הופך לז"לצמן. צופה מתלונן כי הפרסומת, בה נראים שלוחי הבורר כשהם משליכים את "זלצמן" מהבניין, אלימה מדי לטעמו. "לא אתפלא אם כבר מחר עשרות ילדים יחקו את הפרסומת, וישליכו את חבריהם לכיתה מגג הבנין תוך איומים וסחטנות", הוא טוען. "חבל שחברת HOT מושכת בדרך זו מנויים". 

 

מחברת HOT נמסר בתגובה: "את העבודה 'השחורה' מעולם הבורר לא עשה. באשר לטענה על אלימות בפרסומת, הרי שמדובר בפרסומת המתובלת היטב בחוש הומור וכל הצופה בה מבין זאת".

 

מ-9 מיליון נמסר בתגובה: "לא היינו מעורבים בהחלטה. אנחנו מניחים שנוכח העובדה ש-9,000,000 פתחה בקמפיין אינטנסיבי בחודשים האחרונים, הוחלט ובאופן טבעי והגיוני, שאבגי לא יופיע בקמפיין של HOT. עובדה זו הייתה כנראה ברורה לכל הצדדים. ולכן אפילו לא נשאלנו בנושא".

 

משה איבגי: "אין תגובה".

 

המידע לידיעה הגיע באימייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אורלי דיין
ביטוח עדיף על בוררות? איבגי
צילום: אורלי דיין
מומלצים