שתף קטע נבחר

הופה הולה, הולה הופ. החישוק עושה עלייה

הקאמבק של חישוק ההולה הופ, הזכור לרובנו משיעורי התעמלות קופצניים, מגיע סוף סוף לישראל. מתברר שמה שטוב לגברת הראשונה של אמריקה, מישל אובמה, טוב גם לנו. שלחנו את כתבנו לבדוק איך בדיוק מנענעים נכון את האגן ולמה בחרו בו אנשי הטי מרקט לככב בקמפיין פרסום, במקום בסלבס

הוּלה-הוּפּ, אותו חישוק שמשמש בשיעורי התעמלות לסיבוב מסביב למותניים, עושה מיני קאמבק וכיום ישנם שיעורים מיוחדים בשם הופ דאנס המלמדים טכניקות סיבוב וטריקים. מישל אובמה ו-מריסה טומיי כבר מנענעות ושוק הטי מרקט הקרוב אפילו ויתר הפעם על הסלב והדוגמניות ובחר בהולה הופ כמוביל הקמפיין.

  

חוץ מהעובדה שחישוק ההולה הופ משמש בתור מכשיר כושר לחיטוב הגוף, הוא גם הפך בשנים האחרונות לסממן של ביטוי קלאברי בפסטיבלים והופעות ואקססוריז צבעוני בקליפים של ביונסה וג'סטין טימברלייק למשל. את ההכרזה הרשמית כטרנד ניתן לזקוף בעיקר לזכותה של מישל אובמה: כי כשהגברת הראשונה של ארה"ב לא מנענעת את מותניה עם הוּלה-הוּפּ 142 פעמים לפני שהחישוק נפל לקרקע. זה קרה אשתקכד ב "יריד הילדים הבריאים" כש-100 ילדים והוריהם הגיעו למדשאה הדרומית של הבית הלבן בוושינגטון כדי לקדם את תוכניתה של גברת אובמה להעלת המוּדעות לחיים בריאים. תראו כאן את ביונסה מנענעת ואת ג'סטין טימברלייק משקשק.

 

 

וכמו כל טרנד, גם החישוק הלוהט הגיע לארצנו בדמות שיעורי הופ דאנס שאורלי מגר ייבאה מאמריקה אחרי שלמדה וחקרה את התחום במועדוני לוס אנג'לס ובפסטיבל Burning Man שבנוואדה. "כל מיני כוכבים כמו מריסה טומיי שהוציאה די.וי.די של הדרכה והדגימה בתוכנית של אלן דג'נרס, ליב טיילור ומישל אובמה כמובן, מכורות להופ", מספרת מגר. אפילו מארגני הטי מרקט (שיערך ב-2 עד ה-4 בספטמבר, היכונו, היכונו!) מצאו לנכון להקדיש את סרטון קמפיין הנוכחי שלהם להופ דאנס ולוותר על דוגמניות או סלב. בנוסף, יוקם מתחם הופ דאנס במתחם. אז תתחילו להתאמן על החישוק.

 


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מישל אובמה וההולה הופ שלה
צילום: AP
אורלי מגר, יבואנית הטרנד לישראל
צילום: יוסי אלקבץ
ההולה הופה עם עוד לקוחה מרוצה
צילום: index open
לאשה בפייסבוק
מומלצים