נפתח מוקד "כל קו" - מידע מלא על תח"צ
מעתה ניתן יהיה לקבל מידע על כל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ - אוטובוסים, רכבות, ובעתיד גם הרכבת הקלה בירושלים והמטרונית בחיפה. חייגו: 8787*

מרכז מידע כולל לתחבורה הציבורית בישראל. לאחר הפעלתו של אתר אינטרנט המאגד את כל המידע הנוגע לתחבורה ציבורית בישראל, הוקם מרכז טלפוני דומה. משרד התחבורה, אשר מפעיל את המוקד באופן ניסיוני מספר שבועות, החליט כי הוא יהפוך לפעיל באופן מלא, החל מהיום (ד'). במוקד ניתן יהיה לקבל מידע על כל מפעילי התחבורה, לרבות הרכבת הקלה בירושלים והמטרונית לאחר שיופעלו. מחיר ההתקשרות ל-8787* יעמוד על שיחת טלפון רגילה או שליחת מסרון.

 

 

במוקד הטלפוני ניתן יהיה לקבל מידע מ-60 מוקדנים בין הימים א' עד ה' מהשעה 07:00 ועד 23:00, וביום ו' מ-08:00 ועד 15:00. במוצאי שבתות וחגים, החל מחצי שעה לאחר צאת השבת או החג, ועד 23:00. שירות מסרונים למספר 8787 (ללא כוכבית) יהיה באמצעות שליחת שם תחנת המוצא ותחנת היעד. לדוגמה: "תל אביב דימונה 14.12".

 

לדברי משרד התחבורה, כרטיס אחוד ישמש את כל מפעילי התחבורה הציבורית החל מהרבעון האחרון ב-2011, ובעוד כחודש יופעל כרטיס משותף לארבעה מפעילים באזור השרון: אגד, דן, מטרופולין וקווים.

 

    קישורים ממומנים
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה נפתח מוקד "כל קו" - מידע מלא על תח"צ
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מידע ציבורי
    מרכז מידע משותף לכל מפעילי התחבורה הציבורית
    צילום: מנחם לב, "חדשות 24"
    ynet ספיישל
    ynet רכב בפייסבוק
    ביטוח