שתף קטע נבחר

קרייזלר: "ישראל אינה חלק מאירופה"

קרייזלר 200 תשווק באירופה כלנצ'יה פלאביה, אך בישראל היא תזכה לשם האמריקני המקורי. הסיבה: ישראל ממוקמת במזרח התיכון. בנוסף, גרסת קבריולה ל-200 והוויאג'ר הפופולרית, יזכו אף הם לשם המותג האיטלקי

קרייזלר 200 תימכר כלנצ'יה פלאביה באירופה. כך מדווח האתר "אוטומוטיב ניוז". סרג'יו מרקיונה, מנכ"ל פיאט - בעלת השליטה בקרייזלר ולנצ'יה - אמר בדטרויט כי המכונית תשווק באירופה בגרסאות סדאן וקבריולה, "ופלאביה הוא רמז טוב מאוד לשם שלה".

 

המכונית תוצג בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ הקרוב, לצד גרסאות איטלקיות נוספות לדגמי קרייזלר: על-בסיס ה-300 תוצג מחליפה לתמה-קאפה (כנראה תחת השם "תמה") ובנוסף תוצג גרסת לנצ'יה לוויאג'ר - המיניוואן הפופולרי של היצרנית האמריקנית.

 

ואיזה דגמים יגיעו אלינו? בני רוטברג, מנהל מותג קרייזלר במכשירי תנועה, יבואנית המותג לישראל, אמר ל-ynet כי מבחינת היצרנית האמריקנית, ישראל אינה חלק מאירופה, ולכן לא צפויים כאן שינויי מיתוג דומים. ה-200 החדשה תגיע לישראל לקראת אמצע 2011, וה-300 מעט מאוחר יותר, כנראה בסוף השנה.

 

מיבואנית פיאט ולנצ'יה, חברת סמל"ת, לא התקבלה תגובה עד מועד פרסום הכתבה.

 

 

הגרסה הפתוחה של של ה-200  - עליה תבוסס תאומה מבית לנצ'יה - הוצגה בסוף השבוע האחרון. המכונית תוצע עם גג קשיח (קופה-קבריולה) או גג בד - בשתי הגרסאות עם תפעול חשמלי מלא. ה-200 קבריו גם תוצע עם שני מנועי בנזין: V6 בנפח 2.4 או 3.6 ליטרים. שני המנועים יגיעו עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית. אגב, ב"אוטומוטיב ניוז" מדווחים כי גרסת לנצ'יה של ה-200 סדאן תוצע באירופה עם מנוע דיזל ותיבה ידנית.

 

 

למרקיונה, שזוכה למעמד של כוכב בתערוכת דטרויט, היו חדשות נוספות: לדבריו, ב-2013 תשווק קרייזלר דגמים המצוידים בתיבה אוטומטית חדשה בעלת תשעה הילוכים, מתוצרת ZF הגרמנית. מרקיונה, שצוטט באתר "אדמונדס", אמר כי התיבה החדשה תאפשר שיפור משמעותי בצריכת הדלק ובביצועים.

 

חברת ZF מייצרת כיום תיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים, בין השאר עבור שני מותגי היוקרה הגרמנים - אודי וב.מ.וו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרייזלר 200 - בעוד כחצי שנה בארץ
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים