שתף קטע נבחר

זירת הקניות

מייקל לואיס בלב הקרב: בין קובי פרץ ליהודים

פסטיבל אינטרנטי לרגל ט"ו בשבט: במשך חודש תוכלו להעלות לפייסבוק סרטונים קצרים בנושאי סביבה והגולשים ידרגו אותם. מבין 15 הסרטונים שיזכו לכמות ה"לייקים" הגבוהה ביותר, ייבחרו הזוכים. לפיכם הצצה ראשונה לקליפ לדוגמה

יש לגם רעיון לקליפ סביבתי? "אקו-קליפ" - פסטיבל אינטרנטי לקידום איכות הסביבה, ייפתח מחר (ה') לרגל ט"ו בשבט ומזמין אתכם להעלות לאפליקציית הפייסבוק של הפסטיבל סרטונים ביתיים קצרים המעודדים שינוי אקטיבי בנושאי איכות הסביבה.

 

הקרב בין קובי פרץ ליהודים - חברי ynet בפייסבוק צפו ראשונים

 

 

הפסטיבל יימשך כחודש ובמהלכו יוזמנו הגולשים לצפות ולדרג את הסרטונים האהובים עליהם. מבין 15 הסרטונים שיזכו לכמות הצפויות וה"לייקים" הגבוהה ביותר, ייבחרו שלושת הסרטונים הזוכים, שיזכו את יוצריהם בפרסים.

 

כדי להשתתף, יש לבחור נושא ירוק שקרוב לליבכם ולחשוב על רעיון יצירתי במיוחד להצגת דרך ההתמודדות עימו. את הסרטון עליכם להכין בכוחות עצמכם, המשפחה או עם החברים, ולצלם אותו באמצעים זמינים דוגמת מצלמת הטלפון הנייד או מצלמה ביתית.

 

מייקל לואיס מזמין אתכם להשתתף בפסטיבל

 

אפשר לביים, לצלם מצב בשטח, להמציא פתרונות, לראיין אנשים וכל שכולל פתרון אישי לשינוי ירוק. על הקליפים להיות באורך 30-90 שניות בלבד, ולעסוק באחד מהנושאים הבאים: זיהום אוויר, חסכון במים, מחזור, חסכון באנרגיה וזיהום ים וחופים, וכן קטגוריה פתוחה להתייחסות בסוגיות "ירוקות" נוספות.  

 

הפסטיבל הוא יוזמה של המרכז לתקשורת מודעת ע"ש שרי אריסון במרכז הבינתחומי הרצליה. לדברי מישל לורי, ממובילי היוזמה: "כולנו מכירים את הסיסמאות לשימור ולשמירה על הסביבה, אבל אקו-קליפ לוקח אותנו צעד אחד קדימה, בהפצה אינטרנטית כלל ארצית של הרעיונות היצירתיים שיש לכל אחד מאיתנו בסוגיות יום יומיות.

 

"אנחנו רוצים, שאנשים יקבלו מהסרטונים רעיונות שהם יכולים ליישם בעצמם בסביבה הקרובה, או שיישחשפו לרעיונות מקוריים, גם אם לא ברי יישום, ודרך כך אולי יקבלו בעצמם השראה, מה כן ניתן לעשות בתחום".

 

לעמוד הפייסבוק של הפסטיבל - הקליקו כאן

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אקו קליפ מייקל לואיס
אוריה קליסה בקליפ
צילום: אסף גורליק
מתוך הקליפ
צילום: אסף גורליק
מומלצים