שתף קטע נבחר

רוצה הלוואה נוחה? עשה לייק לבנקאי האישי

בנק הפועלים חונך ממשק מתקדם בתחום הבנקאות הישירה. שלל נתונים ועזרים המוצגים בצורה ויזואלית וידידותית ומותאמים למחשבים ומכשירי הסלולר המתקדמים יסייעו ללקוח בניהול החשבון

הבנקאות הישירה עולה מדרגה. בנק הפועלים מציג היום את "פועלים Connect", מהלך שמטרתו חיבור הלקוח לחשבון הבנק שלו באמצעות שכלול האמצעים הישירים שמציע הבנק.

 

הבנק חונך ממשק מתקדם המרכז את הנתונים החשובים בחשבון הלקוח במסך אחד ובעיצוב חדשני וידידותי למשתמש, המותאם למחשבי הטאבלט ומכשירי הסלולר המתקדמים. הממשק כולל קבלת התראות בזמן אמת, יצירת קשר יזום עם מהבנקאי ועוד.

 

לרשות הלקוחות המצטרפים לשרות, יעמוד צוות הכולל בנקאי אישי, עימו יוכל הלקוח ליצור קשר במגוון ערוצים - צ'אט, מיסרון, טלפון ובדואר האלקטרוני.

 

בנוסף יכול הלקוח להיעזר בשירות "פועלים כמוני" המאפשר ללקוח להשוות את התנהלותו הפיננסית לזו של לקוחות אחרים לפי פילוח של גיל, מצב משפחתי ורמת הכנסה. המידע יתבסס על התנהלותם של מאות אלפי לקוחות הבנק בחשבון העו"ש וכן בכרטיסי האשראי שהונפקו על ידי הבנק. באמצעים גרפיים מתקדמים.

 

בבנק הפועלים מצפים להצטרפותם של עשרות אלפי לקוחות במהלך השנה הקרובה, למהלך החדש. בשלב הראשון שיחל בתחילת חודש מרץ, יוכלו להצטרף בעלי משכורת מינימאלית של 5,000 שקל.

 

לילך אשר – טופילסקי, משנה למנכ"ל הבנק, הממונה על החטיבה הקמעונאית, אמרה כי השירות החדש יפעל במקביל לשירות פועלים ישיר "הטכנולוגיות החדשות מאפשרות לצרכן החדש לא רק לקבל מידע ולבצע רכישות מקוונות, אלא גם להיות מחובר לאחרים, לקרוא המלצות על מוצרים ושירותים המתבססים על ניסיון אישי של צרכנים ולנהל עולם שלם של מערכות יחסים באינטרנט. זו הסביבה שבה נמצאים כיום גם הבנקים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לילך אשר-טופילסקי, משנה למנכ"ל ומירב ספטרובסקי - ששון, מנהלת הבנקאות הישירה
צילום: אלירן אביטל
מומלצים