שתף קטע נבחר

יונדאי i40 - קודם סטיישן, אחר-כך אלינו

הקונצרן הקוריאני חושף את מראה המשפחתית הגדולה והחדשה, שתחליף את הסונטה הוותיקה. בינתיים רק במרכב סטיישן ולא עבורנו. עד סוף השנה תוצג גם הסדאן הרלוונטית לשוק המקומי

מחליפת הסונטה, עכשיו בתמונה רשמית. יונדאי חושפת את ה-i40, מחליפת הסונטה הוותיקה, בינתיים רק במרכב סטיישן. הצגה ראשונה לציבור תיערך בתערוכת ז'נבה הקרובה. מאוחר יותר במהלך השנה, לקראת תערוכת פרנקפורט שתיערך בסתיו הקרוב, תוצג גם גרסת סדאן. זו תגיע אלינו מספר שבועות מאוחר יותר.

 

  • במקום סונטה - יונדאי i40 תגיע ב-2011 

 


 

לדברי יונדאי, ה-i40 מוצגת במקביל להשקת סיסמת המותג החדשה לעתיד הקרוב - "חשיבה חדשה, אפשרויות חדשות". זאת במסגרת ניסיונה של החברה לנכס לעצמה את המיתוג "יוקרה מודרנית". הקוריאנים מסבירים כי בכך הם מנסים לאפשר לציבור להינות מאיכות ויכולת יוקרתית, במחיר שאינו מעבר להישג ידם. במילים אחרות ופשוטות יותר - יונדאי מעוניינת להפוך את המותג ליוקרתי יותר, ולבדל עצמו כך מקיה, המותג השני בקונצרן.

 

בינתיים לא מפרסמת החברה מידע רב על המכונית, אך נראה כי יהיו מספר יחידות ארבעה צילינדרים, עם בנזין ודיזל. החל ב-1.6 בנזין עם 140 כ"ס שספק אם תגיע אלינו, דרך 2.0 ליטר ו-177 כ"ס, 1.7 ליטר דיזל-מוגדש עם 115 (ו-113 גרם CO2 לק"מ) או 136 כ"ס, ו-2.0 ליטר דיזל עם 177 כ"ס - כנראה עם תיבה אוטומטית כפולת-מצמדים ראשונה עבור המותג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים