שתף קטע נבחר

מסתמן: רנו-ספורט תהפוך למותג רכב נפרד

החטיבה הספורטיבית של יצרנית הרכב הצרפתית, עומדת לשנות בקרוב סטטוס ולהפוך למותג נפרד ועצמאי. כך לפחות גורסות שמועות עיקשות בעולם הרכב

הפרדת כוחות ברנו, תרתי משמע. החטיבה האחראית על סדרת הגרסאות הספורטיביות של מותג הרכב רנו, תהפוך על-פי הערכות למותג נפרד. אם אכן כך יקרה, תיישר רנו קו עם יצרניות רכב אחרות, שהפרידו בעבר את הזרוע הספורטיבית משאר דגמי החברה, כמו במקרה של פיאט ואבארט לדוגמה. האתר הבריטי אוטו-קאר המדווח על כך, טוען כי רנו-ספורט תציע קו דגמים מלא. ברנו הבהירו כי אפשרות זו הועדפה על-פני החייאת שם המותג הקלאסי אלפיין.

 


 

"יש לנו לקוחות רבים ומאד אדוקים למותג, כך שיש לנו בהחלט אפשרות לעשות בזאת שימוש", אמרה ביאטריס פאוצ'ר, בכירה בחברת רנו. עוד אמרה כי כדי להקים את המותג הנפרד, תהיה רנו זקוקה לדגמים יחודיים, אשר חלקם נמצא כבר בשלב כלשהו של פיתוח. עם זאת, פאוצ'ר התעקשה לציין כי החלטה סופית עדיין לא התקבלה.

 

 

לדברי בכיר ברנו, יש סבירות גבוהה להקמת המותג באמצעות ייצור דגם רודסטר שיבוסס על מכונית התצוגה דזיר, אשר הוצגה בתערוכת פריז האחרונה. זו תציג את שפת העיצוב העתידית של החברה, ותשווק עם תג-מחיר עסיסי של כ-30 אלף פאונד, יקר מלוטוס אליז הנחשבת.

 

כדאי להזכיר כי הדזיר הוצגה המכונית חשמלית, אך הבריטים טוענים דווקא כי מנוע ה-2.0 ליטרים (200 כ"ס) המוכר של החברה, ימצא דרכו למכונית, שתשמור על הנעה אחורית ומנוע מרכזי. לדברי האתר, ברנו שוקלים גם קו דגמים יוקרת בדומה ל-DS של סיטרואן. שם עשויה להשתלב בתחילה גרסה מודרנית ל-5 המיתולוגית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים