שתף קטע נבחר

סטודנט: סלקום הבטיחה לי אייפון - ולא קיימה

בסלקום שיכנעו את הסטודנט ירון להישאר בחברה תמורת חבילה זולה ואייפון חינם, וזה למרות שלא היה אייפון במלאי. כעבור 3 חודשים כשהגיע האייפון, הגיעו גם חיובים גבוהים פי 2 ממה שסוכם. אחרי פניית ynet הוא יקבל את מה שהובטח לו

כמו כל חברות הסלולר, סלקום יודעת לשמר לקוחות, אבל לעמוד בהבטחותיה? זה כבר סיפור אחר. ירון בורנשטיין, סטודנט מרמת גן, רצה לעבור בנובמבר 2010 מסלקום לאורנג'. מחלקת שימור הלקוחות של סלקום הצליחה להחזיקו כלקוח בחברה. אז במחלקת השימור עשו וי, אבל מאז, ירון טוען שהוא לא קיבל את מה שהובטח לו.

 

פרטנר ומירס גבו קנסות יציאה שלא כחוק >>

 

"רציתי לעזוב לאורנג' עקב מבצע שהציעו לי כסטודנט", סיפר ל-ynet. "במטרה למנוע את העזיבה, סלקום הציעו לי חבילת סטודנטים של שיחות + סמסים + גלישה של 1 גיג'ה ב-140 שקל וכיוון שאני לקוח ותיק (15 שנה), אמרו לי שאני גם זכאי למכשיר אייפון חינם, מתנה. הסכמתי לחבילה, אחרי שהנציגה קיבלה אישור לכך ממנהליה. היא גם אמרה לי שכרגע אין במלאי מכשירי אייפון, אבל כדי שלא אפספס את ההצעה, מוטב שאתחיל בעסקה מיידית, וברגע שיגיעו אייפונים, יישלח לי אחד ומיד.

 

"כשהגעת האייפון התמהמהה, התקשרתי לסלקום ואמרו לי ש'אין אייפון במלאי והוא יסופק רק עוד שבוע שבועיים'. ועם זאת אחי וחבריי שעברו מחברה אחרת לסלקום, קיבלו את המכשיר בלי בעיות. אחרי המון שיחות עם מוקד השירות, המכשיר סופק לי רק אחרי 3 חודשים. אבל זו לא הבעיה העיקרית.

 

"הבטחנו חבילה, אבל טעינו ולא תקבל אותה"

להפתעתו, ירון גילה חיובים שמעולם לא התחייב להם. "סלקום החליטה להתנער מההצעה שהציעה לי, והחלה גובה ממני 120 שקל בחודש כפול 36 תשלומים על המכשיר בכרטיס האשראי, ויותר מ-170 שקל כתשלום חודשי", סיפר. "כשביררתי את העניין, הם טענו שכיוון שהמכשיר סופק אחרי 3 חודשים הם לא מחויבים לחבילה, כי היא לא תקפה"!

 

אחרי מספר שיחות עם נציגים שאמרו את אותו הדבר, סלקום שינתה מעט את גרסתה והנציגים הודו: צודק, אכן הובטחה לך חבילה כזאת, ונאמר לך שהיא תהיה תקפה כשהמכשיר יגיע באיחור, אבל טעינו ואנחנו לא מוכנים לתת לך אותה.

 

"נציגה שהקשיבה לשיחות שלי עם נציגים קודמים, התקשרה אלי ואמרה שנפלה טעות - הנציגה בשימור לקוחות הבטיחה משהו שהחברה לא מוכנה לקיים ולא יכולה לקיים", הוא טוען. "הסיפור התגלגל לנציגים נוספים, וכולם טענו שסלקום לא מתכוונת לאשר את החבילה.

 

"לבסוף חזרה אלי נציגה בכירה, שהציעה לי 2 אופציות: האופציה הראשונה היא לבטל את העסקה ותחזיר המכשיר. סירבתי, כי אין היום חבילות סטודנטים בשוק. האופציה השנייה: את ההמחיר שהתחייבנו, 140 ש' לחודש, לא נוכל לתת, אז ניתן לך את המכשיר ב-240 ש' לחודש. לא הסכמתי. אני לא לקוח נודניק שמאיים. רציתי לעבור לאורנג', הציעו לי עסקה, וקיבלתי אותה. למה הם לא מוכנים לעמוד בה"?

 

ירון מעדכן שאחרי פניית ynet, התקשרה אליו שוב נציגה מהחברה, הפעם היתה זאת מנהלת תחקירי אירוע של סלקום. "היא אמרה שפנו אליה מהעיתונות, וסלקום יתנו לי את כל מה שהבטיחו לי", הוא מספר.

 

"זה אומר אייפון מתנה, חבילת דקות, הודעות sms וגלישה בנפח 1 ג'יגה ב-140 שקל, והם גם יזכו אותי על כל התשלומים שירדו ויערכו תחקיר פנימי אצלם. עכשיו אני מחכה שכל זה אכן יקרה".

 

מסלקום נמסר בתגובה: "ללקוח ניתן מידע חלקי לגבי התוכנית ומכשיר האייפון, ולמרות שהוצעו לו חלופות שונות עוד בטרם פנייתו למדור, הוא סרב לקבלן. עם זאת, מתוך מחויבות לשקיפות ולשירות הטוב ביותר ללקוח, הצענו לו פתרון לשביעות רצונו המלאה".

 

יש לכם תלונה על חברת סלולר או כל נותן שירות אחר? כתבו למירב

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
"סלקום הבטיחו אייפון חינם וקיבלתי חיוב כפול"
צילום: טל שחר
מומלצים