שתף קטע נבחר

בעלי קאדילק CTS מוזמנים למוסכי החברה

160 רוכשי מכונית היוקרה מוזמנים למוסכי היבואנית, חברת UMI, לשתי קריאות תיקון שונות - מחציתן לצורך החלפת חיישן כרית אוויר, השאר כדי להחליף אומים במתלה האחורי. משך התיקון בין שעה לשעתיים

יבואנית מכוניות היוקרה האמריקניות קאדילק, מזמינה 160 רוכשים למוסכים. זאת כדי לבצע שתי קריאות לתיקון (ריקול) שונות. בכ-80 מכוניות מדגם CTS אשר יוצרו בין 2005 ל-2007 התגלתה תקלה אפשרית בחיישן הממוקם במושב הנוסע לצד הנהג. חיישן זה אמור לזהות משקל, ובכך לדאוג לפעילות כרית האוויר שמול הנוסע. בעת תאונה תפתח כך הכרית ותסייע לשמור על הבטיחות. כאשר החיישן אינו מזהה משקל, הוא אינו מאפשר לכרית להיפתח. חוסר תפקוד החיישן עלול לגרום לאי פתיחת הכרית בעת תאונה, ולכן יש להחליפו. בסך הכל נמכרו בשנים האמורות כ-150 מכוניות מדגם זה. כאמור, כמחציתן נקרא למוסך.

 

הקריאה השנייה לתיקון מתייחסת לאותו דגם מכונית, אך זה שיוצר ב-2009. גם כאן מדובר בכ-80 כלי רכב שיזומנו למוסכי היבואנית. התקלה האפשרית נוגעת לאומי החיבור במתלה האחורי.שחרור הברגים עלול לגרום בעת בדיקות שגרתיות התגלתה אפשרות לשחרור לא רצוי של אומים המחזקים את זרוע המתלה האחורי ברכב. שחרורם עלול לגרום לגלגל האחורי לנוע באופן חופשי, ולגרום לבעיית שליטה ברכב. בארה"ב מסבירים כי קולות מתכתיים מאחור עשויים להצביע על בעיה אפשרית שכזו.

 

מ-UMI נמסר כי החברה החלה בשיגור מכתבי זימון לביצוע התיקונים. משך התיקון מוערך בכשעה עד שעתיים. בעלי מכוניות שהוזמנו לביצוע התיקון - אך לא יבצעו אותו - מסתכנים באי חידוש רישיון הרכב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קדילאק CTS - קריאות לתיקון בדרך
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים