שתף קטע נבחר
 

פורשה 911 חדשה: וידאו רשמי ראשון

אחת ממכוניות הספורט החשובות, המצליחות והרווחיות בהיסטוריה של תעשיית הרכב, תוחלף בעוד כחודשיים בגרסה עדכנית ומאד מסקרנת. בינתיים משחררת היצרנית סרטון וידאו מעניין

ה-911 הבאה תהיה דומה לנוכחית, אך ארוכה ממנה. פורשה הגרמנית תחשוף את ה-911 החדשה (שם קוד 991) באמצע חודש ספטמבר, בתערוכת הרכב הבינלאומית של פרנקפורט. בינתיים, לקראת ההשקה הצפויה, החלה היצרנית "לטפטף" מידע ויזואלי מסוגים שונים לרשת - באופן בו מקדמות כל יצרניות הרכב כיום דגמים עתידיים. פורשה החלה כמובן עם "תמונות ריגול" מוזמנות, והמשיכה בסרטון וידאו רשמי לחלוטין, בו נראית -וננהגת - ה-911 החדשה לראשונה באופן כמעט נטול הסוואה. 

 

 

אחד הסודות הגלויים לחלוטין הוא שהפורשה החדשה תעשה שימוש בבסיס גלגלים ארוך ב-10 ס"מ בהשוואה ל-997 אותה היא מחליפה, ותמתח כך את המרחק בין הסרנים ל-245 ס"מ בסל הכל. אורכה צמח אף הוא ב-5.6 ס"מ, ל-449 ס"מ בין פגוש לפגוש. בפורשה טוענים כי למרות השינויים, מקדם הגרר החשוב כל כך ליכולת הדינמית, נותר כשהיה, אך המשקל קטן בכ-25 ק"ג.

 

לדברי פורשה, מנוע הבוקסר בנפח 3.8 ליטרים יציע בקרוב 400 כ"ס, וישודך לתיבת מצמד-כפול רובוטית, או ידנית - בשני המקרים עם שבעה הילוכים. הערכות שהתפרסמו בתקשורת הגרמנית גרסו כי מדובר בצעד שנועד לאפשר שיפור בנתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים. אלא שיש עוד. התיבה הידנית, כך מקורות שונים, תציע גם מצב "זינוק בהאצה מרבית", אשר היה שמור עד עתה לתיבות רובוטיות. עם זאת, אין עדיין כל פירוט באשר לדרך בה תעבוד המערכת.

 

בפורשה מדווחים כי צפוי שיפור של בין 12 ל-15% בצריכת הדלק, אך מוסיפים כי זמני ההקפה בנורבורגרינג יהיו נמוכים מבעבר. וזה כמובן הכי חשוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים