שתף קטע נבחר

בוטיק סלון לחוג הסילון

בדומה למתרחש בערים גדולות בעולם, הקמת מתחם היופי החדש שמרכז בתוכו את כל תחומי הטיפוח מציב סטנדרט חדש למה שאנחנו מכירים מעולם המספרות ומכוני היופי. זה השיק של שוקי

פתיחתו של "בוטיק סלון", מתחם ראשון מסוגו בישראל, מקפיץ את הרמה ביחס למה שאנו מכירים עד כה בתחום הטיפוח והיופי בארץ. שוקי ומייק זיקרי עמלו במשך תקופה ארוכה ביחד עם לובה יעקובסון להגשמת חזון משותף - היכל טיפוח ויופי הבנוי על סטנדרטים עולמיים בעיצוב, והתקדמות אל הדור הבא בנושא סגנון חיים.

 

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)

המתחם מייצג שילוב בין אופנה ועיצוב ולכן היה חשוב להכניס את האופנה למקום ולאפשר ורסטיליות. לא רצינו ליצור מקום לבן אלא להישאר בטונים אפורים שנותנים רוגע וחמימות יחד עם הניקיון המינימליסטי, רכות ותחושה אינטימית ועם כל זאת המקום מאוד מודרני. המקום הומוגני בחומרים שלו ויש חזרתיות בשימוש בחומרים - כגון חיפוי הקיר בגב הקבלה שהוא אותו חומר בעמדות הספרים ובדלפק החנות. הכסאות הלבנים שוברים את הגוון הכהה הכללי

 

לא פחות מ-10 מיליון שקל הושקעו בתכנונו והקמתו של "בוטיק סלון", המתפרש על פני 700 מ"ר, וממוקם במרכז תל אביב, ברחוב בן יהודה 177. המתחם, כאב טיפוס, יהווה מודל למתחמי "בוטיק סלון" נוספים העתידים לקום בבירות העולם.

 

שני עולמות תוכן עיקריים מאפיינים את המתחם החדש: עולם עיצוב השיער, ועולם של טיפוח וקוסמטיקה - קומה שלמה ושמונה חדרים בהם מתקיימים טיפולי אנטי אייג'ינג אותם מובילה לובה יעקובסון. צוות המונה עשרות אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם מעניק ללקוחות קשת רחבה של טיפולים וחוויה מושלמת. שוקי ומייק זיקרי יודעים דבר או שניים על מספרות מעוצבות. בעבר הקרוב הוא זכה, ביחד עם מייק, בפרס מיוחד על עיצוב המספרה שלהם באשדוד באר שבע שנבחרה לאחת מ-10 המספרות המעוצבות ביותר בעולם.

 

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)

הקו המנחה של העיצוב היה – יצירת פרטיות תוך כדי מתן אפשרות להצצות, מבטים, מה קורה בכל מקום. העמודים שבתמונה חוצצים בין עמדות העבודה (כימיה וצבע) ובין עמדות החפיפה, והם נבנו כמו ברקוד: קיר שנגרעו ממנו פלחים כדי ליצור את המבטים מאיזור החפיפה. הקיר משתקף במראה ומסכי הטלוויזיה הקטנים השתולים במראות, מקרינים תכנים של אופנה ועיצוב שיער

 

השניים טסו לקבל את הפרס בטקס מיוחד שהתקיים בקאן, צרפת. ועדיין, השקת המקום החדש מרגשת אותם: "מרגש אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל את חוויית ה"בוטיק סלון". עבורנו, המתחם מרכז את כל מה שאהבנו ורצינו לעשות, הן מבחינת האפשרות להעניק לאישה, שסביבה הכול בנוי, את החוויה המושלמת, היכולת לתת את השירות המקצועי והמקיף ביותר, והזווית החדשנית והאופנתית, זה פשוט עולם אחר, רק אחרי שעוברים בפעם הראשונה את הדלתות מבינים על איזה סטנדרט מדובר".  

 

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)

מבט על העמדה הפרטית : על הקיר תמונות היסטוריות של נשים גדולות מהחיים ששימשו השראה עבור מעצבי השיער בכלל ושוקי זיקרי בראשם

 

המקום תוכנן ועוצב על ידי משרד רונה לוין אדריכלים, רונה לוין: "הכוונה הייתה לתכנן ולעצב מקום בינלאומי. מרגע כניסת הלקוחה לחלל, היא נכנסת לעולם אחר, חווייתי, חושי, לחלום שיכול להתרחש בניו יורק, פריז, לונדון או במילאנו. המעברים והזרימה החופשית בין חלל לחלל יוצרים דינמיקה של תנועה, של קצב ואנרגיה המוסיפה לרגש ולתשוקה שהעיצוב משדר".

 

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)

מחלקת קוסמטיקה המשתרעת על פני 200 מ"ר, בהם 8 חדרי טיפולים וסוויטה פרטית, פועלת על פי החידושים והטכנולוגיות המובילות את התחום בעול. צוות המטפלות המקצועיות בקומה המוביל את קשת הטיפולים הרחבה המבוססת על מגוון כה רחב ומדויק הבא לענות על כל צורך וחלום. בין הטיפולים בתפריט הרחב: טיפולי אנטי אייג'ינג, הלבנת שיניים, שיזוף באמצעות מכונת אולטרא סגול המתקדמת מבחינה טכנולוגית בעולם, שיזוף בהתזה, הדגשת תווי פנים וחדר פדיקור. בעמדות מיוחדות עם מסך אישי לכל לקוחה, סוויטה לכלות ותפריט ייעודי רחב לגברים

 

עמדות עיצוב השיער המתנשאות לגובה של 3 מטרים משדרות קצב ורטיקאלי, קומפוזיציה אלגנטית ועוצמה. אזור VIP השמור ללקוחות פרטיים מאפשר חוויה של מקום אקסקלוסיבי, אספרסו בר Built-in ו... כל מה שצריך כדי ליצור חוויה מלאת השראה, עם כל צעד. כל אזור במתחם זה נלמד ותוכנן בקפידה.

 

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)
 

עמדות החפיפה הן חלק מהחוויה הכוללת של עיצוב אווירת המרכז: מצד אחד יש פרטיות ומצד שני ניתנת הצצה לאספרסו בר. הלקוחות הם כל הזמן חלק מהמקום וסופגים מאווירת וחוויות המתחם שנבנה בצורה שכלתנית בהתאם לפונקציונליות של המקום, תוך מחשבה על חוויית הלקוחות

 

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)

המיקום של האספרסו בר יוצא דופן: במרכז המספרה, וזאת בניגוד לנוהג למקמו קרוב ליציאה. הסיבה לכך, לדברי האדריכלית, היא כדי להפוך את האספרסו בר לחלק מההוויה והחוויה הכוללת

 

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)

 (צילום: ארדו בר חמא) (צילום: ארדו בר חמא)

המקום מעוצב בזרימה חופשית – עמדות העבודה מתחברות לגוש, המקום מאוד דינמי, העמדות והמראות ורטיקליות, מה שנותן קצב ואנרגיה מרצפה ועד תקרה

 

  • כל הצילומים: ארדו בר חמא

 

 





 

עוד כתבות באתר לאשה 



 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטנדרטים אחרים של עיצוב
צילום: ארדו בר חמא
מתחם טיפוח ויופי
צילום: ארדו בר חמא
פרטיות מתכתבת עם המרחב הכללי
צילום: ארדו בר חמא
חדר VIP למעדיפים אקסלוסיביות עד הסוף
צילום: ארדו בר חמא
לאשה בפייסבוק
מומלצים