שתף קטע נבחר

"סוכריות מריחואנה" גורמות לחמיצות בניו יורק

פעם היו שוקולדים ומסטיקים בצורת סיגריות, אבל הדור הצעיר הנוכחי מעדיף משהו חזק יותר כנראה. פעילים בניו יורק מוחים על סוכריות חדשות שצצו במרכולים ברחבי המדינה, שנראים כעלי קנביס – הצמח שממנו מופקת מריחואנה. השבוע הם העלו את הסוגייה במועצת העיר ודרשו לאסור על שיווק הממתק מעורר המחלוקת. 

 

עוד על מריחואנה וסוגיית הלגליזציה: 

 

"גם ככה אנחנו מתמודדים עם שימוש גבוה בסמים ומנסים לגדל ילדים שלא יחשבו ששימוש כזה מקובל", קבל חבר מועצת העיר באפלו, דריוס פרידג'ן. "אז לתת לחנות מורשית למכור ממתקים לילדים שמראים חומר לא חוקי זה פשוט בורות וחוסר אחריות".

 

הסוכריה על מקל. טעם תפוח חמצמץ (צילום: AP) (צילום: AP)
הסוכריה על מקל. טעם תפוח חמצמץ(צילום: AP)

 

הסוכריות נמכרות באריזות של טבעות (Pothead Ring Pots) וסוכריות על מקל (’Pothead Lollipops) ומיוצרות על ידי חברת "קלן LP" מפילדלפיה. נשיא החברה, אנדרו קלן, אמר כי הן מקדמות את הלגליזציה של הסם הפופולרי.

 

"הן די מצליחות", העיד קלן. הסוכריות נמכרות באלף חנויות ברחבי ארה"ב וניתן לרכשן גם באינטרנט. "זו התלונה הראשונה ששמעתי", אמר קלן, "ואנשים בדרך כלל לא ביישנים, אני מופתע שזו התלונה הראשונה".

 

הסוכריות החמצמצות, בטעם תפוחים, לא מכילות חומרים לא חוקיים, אך על אריזתן מצויר מעשן ג'וינט ומודפסת המילה "לגליזציה". המתנגדים טוענים כי זוהי קריאה של ממש לנסות את הדבר האמיתי.

 

"לגליזציה". היצרן טוען כי הוא עונה על צרכי השוק (צילום: AP) (צילום: AP)
"לגליזציה". היצרן טוען כי הוא עונה על צרכי השוק(צילום: AP)

 

"זה לא בסדר, זה פשוט פרסומת למריחואנה", אמרה שרמיין רוזנדרי, תושבת באפלו בת 36, שהוסיפה כי לא תתיר לחמשת ילדיה, בני 15-19, לקנות את הסוכירות. "אני לא אקנה את זה ולא אתן להם כסף לקנות את זה, זה נראה כמו גראס".

 

קלן טוען שהחברה שלו בסך הכל עונה על צרכי התנועה ללגליזציה של מריחואנה. "אנחנו לא פועלים לקידום עמדה פוליטית. אנחנו רק מסתכלים מה השוק רוצה ומגיבים לכך. זו רק סוכריה בטעם תפוח, זה לא סמים במסווה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גרסת הסוכריה על מקל
צילום: AP
הדבר האמיתי
צילום: shutterstock
מומלצים