שתף קטע נבחר

"עספור" נמכרה להפקה בארצות הברית

הסדרה הישראלית של חנן סביון וגיא עמיר, אודות ארבעה חברים החיים באוטובוס בשטח השווה מיליונים, נמכרה להפקה בחברה של ג'ון וולס, השייכת לאולפני "וורנר". עמיר וסביון: "אנחנו נרגשים מאוד, אם זו מתיחה - אל תגלו לנו"

איך אומרים "עספור" באנגלית? הדרמה היומית נמכרה להפקה בארצות הברית. חברת ההפקה של ג'ון וולס, השייכת לאולפני "וורנר", רכשה את זכויות ההפקה והיא צפויה להתחיל באדפטציה האמריקנית בקרוב. זוהי הפעם הראשונה בה סדרה ישראלית נמכרת לחברת הפקה ולא לערוץ טלוויזיה. התוכנית צפויה לעלות לשידור באחד מערוצי "וורנר", כאשר המטרה הסופית היא למכור אותה לרשתות נוספות בעולם. 

 

חנן סביון וגיא עמיר, יוצרי "עספור" (צילום: ענת מוסברג) (צילום: ענת מוסברג)
חנן סביון וגיא עמיר, יוצרי "עספור"(צילום: ענת מוסברג)

 

את העסקה המתנהלת זה מספר חודשים הובילה הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות התוכן והייצוג ADD, ואדם ברקוביץ', ראש מחלקת הטלוויזיה בסוכנות התוכן והייצוג בסוכנות CAA האמריקנית. כצעד ראשון יגיע לארץ בראשון הקרוב אנדרו שטרן, ראש מחלקת הטלוויזיה של חברת ההפקה של וולס, האחראית לסדרות "הבית הלבן", "E.R" ו" חסרי בושה".

 

שטרן אף ייקח חלק בפרמיירה של העונה השנייה של "עספור" הישראלית, שתיערך ביום ראשון ותעלה לשידור בשני. בחודשים הקרובים יטוסו יוצרי הסדרה, חנן סביון וגיא עמיר, יחד עם מירית טובי - מנהלת הדרמה של HOT לארצות הברית, על מנת להיפגש עם כותבי הגרסה האמריקנית ולקחת חלק באדפטציה.

 

"עספור" עוסקת בארבעה חברים ירושלמים החיים בשטח השווה מיליונים באזור התעשיה של ירושלים, ונאלצים לשלם חוב ענק כדי להישאר בעלי השטח. הסדרה שזכתה להצלחה גדולה בעונתה הראשונה, תשודר בעונתה הישראלית השנייה פעמיים בשבוע. מלבד סביון ועמיר, המככבים בתפקידים הראשיים, משתתפים בה גם שלום מיכאלשווילי ועוז זהבי, ובעונה החדשה יצטרפו אליהם גם גל גדות ואור גרוסמן. 

 

אנדרו שטרן, נשיא מחלקת הטלוויזיה של חברת ההפקה של וולס, מסר: "ג'ון וולס ואני נרגשים לקראת האדפטציה של עספור לטלוויזיה האמריקנית ואנו רואים את אותה הבטחה בתוכנית זו כפי שראינו בגרסה האנגלית של 'חסרי בושה'".

 

גיא עמיר וחנן סביון, יוצרי "עספור" מסרו ל-ynet: "זה כבוד גדול עבורנו שחברת הפקה בסדר גודל כזה תוביל את 'עספור' בשוק האמריקני,

ומקווים שהגרסה האמריקנית תצליח כמו הישראלית. אנחנו נרגשים מאוד ואם זו מתיחה - אז תגלו לנו".

 

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT מסר: "אנחנו גאים מאוד בסדרה ובמיוחד ביוצריה. מכירת הזכויות לחברת הפקה מהמובילות בתעשייה האמריקנית הינה רק צעד ראשון בהצלחתה של הסדרה בעולם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדס מוזס-ליכטנשטיין
צילום: ענת מוסברג
לאתר ההטבות
מומלצים