שתף קטע נבחר

איך יוצרים פקק מתסכל? בונים רחבה מיותרת

לנוסעים בנתיבי איילון לכיוון צפון, ממתין במהלך רוב שעות היום פקק אדיר ממדים בהשתלבות לדרך השלום. הסיבה לפקק: נתיב בודד שאמור לנקז אלפי מכוניות. לא תאמינו כמה פשוט לפתור את הבעיה

אם אתם תושבי גוש דן, סביר להניח שהתרגלתם זה מכבר לפקקי תנועה ארוכים ומתסכלים במהלך שעות הלחץ הקשות - בוקר ואחר צהריים. כמובן שבתוך העיר, אבל בוודאי שבנתיבי איילון העוברים - כך נדמה - שדרוג ושיפור קבועים. הכביש ציר התנועה הרב-נתיבי, מהחשובים בארץ (אם לא החשוב שבהם), לא מצליח כבר שנים ארוכות להתמודד עם עומס התנועה - גם כשלא מדובר בהצפה פתאומית של נתיבי נסיעה עקב גשם מפתיע בעיצומו של חורף.

 

ואם אתם נוסעים קבועים של נתיבי איילון, הבנתם ללא ספק שחלק ניכר מהבעיה, הם מחלפי היציאה והכניסה כמו השלום, ארלוזרוב ורוקח. שאלתם עצמכם פעם מדוע נוצרים שם פקקים?

 

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

 

ומה אומרים בתגובה בעיריית תל אביב-יפו? "השטח הציבורי אינו מחליף נתיב שהיה קיים בעבר. עומסי התנועה נובעים מסיבות רבות, בהן פיתוח מואץ של איזור ביצרון. עומסי התנועה ובעיות אחרות במחלף מוכרים לעירייה, למשרד התחבורה ולחברת נתיבי איילון. בימים אלו מתבצע תכנון לפתרון מקיף לבעיות התנועה במחלף השלום, באחריות חברת נתיבי איילון.

 

בחברת נתיבי איילון בחרו שלא להגיב כלל.

 

ומה יש לנו לומר? ראשית, אם השטח הציבורי מחליף נתיב שהיה או לא, ממש לא מעניין אותנו. גם כמות המכוניות בנתיבי איילון אינה דומה לזו שהייתה לפני מספר שנים. שנית, העובדה שעומסי התנועה נובעים מסיבה מוצדקת לכאורה, אינה קשורה כלל לנושא הפתרון האפשרי. ולסיום, מעודד לגלות שבעירייה, במשרד התחבורה ובחברת נתיבי איילון מודעים לעומס הכבד העולה בכסף, זמן וזיהום מיותרים. ומה חוץ מזה?

 

מה יש לנו לומר על העברת האחריות הגורפת לחברת נתיבי איילון, ועל הימנעותה של זו מתגובה לנושא זה? אין לנו.

 

איך תעדכנו אותנו על מפגע? מספר דרכים:

 

הודעת SMS או MMS באמצעות הטלפון ל-5335 "עבור ערוץ הרכב"

מייל לתיבת safewheels@y-i.co.il

או כמובן לערוץ הרכב באמצעות האימייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפקק המיותר
צילום: שי רוזנצוויג
הספסלים המיותמים
צילום: שי רוזנצוויג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים