שתף קטע נבחר

יגואר XF - עכשיו בסטיישן, רק עם דיזל

מכונית הסאלון הבריטית זוכה לגרסת סטיישן שימושית, עם תא מטען גדול ומרווח משופר ליושבים מאחור - רק עם מנועי דיזל

יגואר מרחיבה את היצע גרסאות ה-XF, עם מרכב סטיישן שימושי. הדגם, המיועד בעיקר לשוק האירופי, יוצע רק עם מנועי דיזל ויתחרה בגרסאות דומות של ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. העיצוב זהה מלפנים לגרסת הסדאן. כצפוי, נפח תא המטען גדל משמעותית ויעמוד על 1,675 ליטר מרביים - לעומת 960 ליטר בסדאן. צורת המרכב החדשה הובילה גם לצמיחה של קרוב לחמישה ס"מ במרווח הראש ליושבים בספסל האחורי.

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

  • דפני ליף לצד גילה אדרעי: "עצרו הפרטת הרכבת"
 
  • "גילה אדרעי תוקעת טריז בין אשכנזים ומזרחים"
  • פורד פיאסטה ב-75 אלף שקל, מיקרה ב-70 אלף
  •  
    יגואר XF, גרסת הסטיישן

     

    ה-XF סטיישן תוצע עם מנוע טורבו-דיזל, ארבעה צילינדרים, בנפח 2.2 ליטר (עם 163 או 190 כ"ס). מי שיחפוץ ביותר כוח יוכל לבחור במנוע טווין-טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר, שמספק 275 כ"ס ויאיץ את ה-XF מעמידה ל-100 קמ"ש בקצת יותר משבע שניות. לשני המנועים תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, שמעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים.

     

     

    בדומה למתחרותיה, ה-XF סטיישן אינה צפויה להגיע לשוק הישראלי. אצלנו מכוניות סטיישן יוקרתיות לא זכו מעולם לחיבת רוכשי הרכב, למעט נהגי מוניות בודדים.

     

      תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יגואר XF סטיישן
    יגואר XF סטיישן
    נפח הטענה מוגדל ויותר מרווח ליושבים מאחור
    נפח הטענה מוגדל ויותר מרווח ליושבים מאחור
    רק עם מנועי דיזל
    רק עם מנועי דיזל
    מומלצים