שתף קטע נבחר

בלוג טאמבלר: סיפורי תוויות

"שניה לפני שהילדים נכנסים למיטה, אני כבר שמה מים. כוס תה רותח וערגלית תות קטנה": בלוג טאמבלר מציג לגולשים את הסיפורים המרגשים המופיעים על אריזות המוצרים שמנסים לשכנע אותנו לקנות אותם

מנהלי מותגים מנסים לקנות אותנו - כדי שנקנה אותם. בשם המטרה הזו הם משקיעים מיליונים בתשדירי טלוויזיה, מודעות ו"חפשו אותנו בפייסבוק". את רוב הטריקים כבר למדנו להכיר, ורובנו כבר יודעים להבדיל בין פרסום למציאות, אך זה לא מונע מהם לנסות לדחוף לנו עוד כמה מסרים גם על גבי האריזות.

 

 

בעמוד טאמבלר בשם "סיפורי תוויות" תוכלו למצוא את הסיפורים המרגשים שמסופרים לנו על ידי האריזות הממותגות, או כפי שבעל הטאמבלר האנונימי מגדיר זאת, "איך ריבה יכולה לשנות לכם את החיים". הטמאבלר המעולה מבהיר את הניסיון הנלעג של המותגים לנסות למכור לנו סיפורי אגדות בעידן של צרכנות סקפטית. הבדיחה כל כך ברורה לעין הגולש, שיוזם הטאמבלר אפילו לא טורח להסביר ביותר משורה אחת מה לא בסדר בתמונה.

 

הנה כמה דוגמאות:

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
היו היה מותג שניסה למכור סיפורים
מומלצים