שתף קטע נבחר

מיקי חיימוביץ' תציע: ביטוח חיים ב-20% הנחה

ביטוח ישיר יוצאת בקמפיין המבטיח להוזיל את ביטוחי החיים, בהובלת הפרזנטורית מיקי חיימוביץ'. אחרי שתקפה את סוכני הביטוח בקמפיין אגרסיבי, בחברה משנים גישה: "אנחנו לא נגד סוכני הביטוח. רק רוצים להראות שהלקוח משלם יותר"

אחרי התחרות בענף ביטוחי הרכב, מציבה חברת ביטוח ישיר את האתגר הבא: מכירת פוליסות ביטוח חיים (ריסק) במחיר מוזל. בחברה טוענים, כי עלויות הביטוח זולות בכ-20% מההצעות הקיימות היום בשוק ביטוחי החיים. גיל הכניסה המקסימאלי לפוליסה יעמוד על 64, כאשר הפוליסה תכסה מקרי מוות עד גיל 75.

 

 

תהליך ההצטרפות בו נדרש המבוטח לחיתום רפואי (תהליך שמטרתו לבחון את בקשתו של המבוטח לרכוש ביטוח ולאמוד את הסיכון הביטוחי בהתאם למצבו הרפואי), ייעשה באמצעות הטלפון, השיחה תוקלט ותישמר והלקוח יוכל לקבל את ההקלטה לפי בקשתו.

 

לטענת החברה, תשלום הביטוח לפיצוי של מיליון שקל במקרה מוות, לאדם בן 35 שאינו מעשן יעמוד על 68 שקל לגבר ו-53 שקל לאישה. לאדם מעשן - 106 שקל לגבר ו-79 שקל לאישה.

 

עלות הפוליסה בגיל 40 למבוטח לא מעשן, תעמוד על 88 שקל לגבר ו-68 שקל לאישה, ולמעשן 151 שקל לגבר ו-112 שקל לאישה.

 

את הקמפיין לתוכנית החדשה תוביל מיקי חיימוביץ', שלה זו הפרסומת המסחרית הראשונה מאז עזבה את חדשות ערוץ 10. חיימוביץ' חתמה לאחרונה על חוזה ל-3 שנים עם חברת הביטוח, במסגרתו תקבל 2.5 מיליון שקל.

 

"אין לנו שום דבר נגד סוכני הביטוח"

מנכ"ל ביטוח ישיר, רביב צולר, התייחס לקמפיין האגרסיבי שניהלה החברה כנגד סוכני הביטוח במהלך השנה האחרונה, קמפיין שאף גרר תביעות משפטיות כנגדה, ואמר: "אנחנו לא נגד סוכני הביטוח. אין לנו שום דבר נגדם, אנחנו רק רוצים להראות שהלקוח משלם הרבה יותר".

 

לדברי צולר, עמלות הסוכנים עומדות על כ-35% במוצרי ביטוח החיים, כאשר בשוק ביטוחי הרכב העמלות עומדות על 15%. "בעוד 15 שנה לא יהיו כמעט סוכני ביטוח בכלל בתחום הרכב, אולי רק בכלי רכב מורכבים. גם לא נראה סוכנים בשאר מוצרי הביטוח הפשוטים, רק במוצרי ביטוח מורכבים כגון ביטוח אחריות מקצועית וכדומה. נתח השוק של ביטוח ישיר בתחום ביטוחי החיים עומד כיום על כ-6% בתשלומי הפרמיות החדשות".

 

סמנכ"ל ביטוח חיים בביטוח ישיר, יורם נזרי, הוסיף כי "מרבית הציבור נמצא בחסר ביטוחי בביטוח חיים. הסיבות העיקריות לכשל השוק נובעות מחוסר שקיפות, ממחירים גבוהים עקב עמלות סוכנים, מחוסר יעילות בהפצה והעדר תחרות מספקת".

 

לדבריו, מה שהוביל למהלך היו צורך בהגברת השקיפות בשוק הביטוח, כמו גם האפשרות הקיימת כיום להפרדת הכיסויים הביטוחיים מהחיסכון הפנסיוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רונן פדידה
חיימוביץ' בקמפיין
צילום: רונן פדידה
צילום: עמית טורקניץ'
רביב צולר
צילום: עמית טורקניץ'
מומלצים