שתף קטע נבחר

Strappy: עוד פרסום ברכבת התחתית ביפן

סטראפי הוא מוצר חדש ביפן, שיאפשר לנוסעי הרכבת התחתית להיחשף מרוצנם החופשי לעוד פרסומות בזמן הנסיעה בתחבורה הציבורית הצפופה. נשמע כיף?

הרכבות התחתיות בטוקיו צפופות באנשים ובפרסומות. מודעות מלוטשות תלויות על קירות הקרון ומהתקרה, ולפעמים אפילו עוטפות לחלוטין את הקרון. גם רצועות האחיזה מהוות פלטפורמת פרסום, אך מעתה הן גם יהיו אינטראקטיביות.

 

אתר Cnet מדווח שבשבועות האחרונים, חברה יפנית בשם Shunkosha מפתחת קופסא המשתלבת מעל רצועת האחיזה בשם Strappy, וכוללת שבב NFC, משדר אלחוטי זעיר המאפשר תקשורת מאובטחת בין שני מכשירים המוצויידים ב-NFC (למשל, הסמארטפונים). כאשר הנוסע מקרב את הסמארטפון שלו לקופסא, הדפדפן במכשיר שלהם מוביל אותו לאתר, מודעה, קופון סרטון או כל דבר שהמפרסם רוצה לחשוף. ה-NFC נמצא בשימוש נרחב ביפן, בין השאר בשביל להטעין כרטיסי נסיעה בתחבורה הציבורית (בדומה לרב-קו הישראלי).

 

 

ב- Cnet מציינים שהיכולת להתחבר לאתרים השונים תהיה אפשרית גם בעת הנסיעה, הודות לעובדה שספקיות התקשורת היפניות בונות אנטנות בתוך מנהרות הרכבת התחתית, בה משתמשים למעלה משמונה מיליון נוסעים ביום. כעת כל שנותר לשאול הוא למה שהנוסעים ירצו להיחשף לעוד מודעת פרסום? וובכן, לעולם אל תזלזלו בשעמום בו נתון קהל שבוי.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים