שתף קטע נבחר

נוסע יקר, אל תפנה אל הדיילים. אנחנו לא נחמדים

בפעם הבאה שאתם בוחרים את חברת התעופה שלכם, אולי כדאי שתקראו את האותיות הקטנות. העיתון הבריטי "דיילי טלגרף" דיווח היום (ה') כי חברת התעופה היפנית Skymark Airlines הודיעה לנוסעיה כי במסגרת המדיניות שלה, הם מתבקשים שלא לבקש מאנשי הצוות לסייע להם לטפל במטען, לא לדרוש מהם לדבר אליהם בנימוס ולא להפנות אליהם תלונות במשך שהותם במטוס.

 

עוד חדשות מהעולם הגדול :

 

לפי הדיווח, חברת הטיסות המוזלות שביקשה לצמצם ככל האפשר את עלות הטיסה, הבהירה שאנשי הצוות על המטוס נמצאים שם במסגרת משימה ביטחונית בלבד, ולא כדי לשרת את הנוסעים. היא הורתה לנוסעים להפנות תלונות - אם יש

להם כאלה - לגופים אחרים העוסקים בשירות לציבור. גורמי ממשל במטרופולין טוקיו הגישו תלונה נגד החברה.

 

ההנחיות הללו ניתנו לנוסעים באמצעות עלונים שהוצמדו למושביהם. עוד דווח כי החברה הבהירה: "לא נקבל תלונות שיושמעו על המטוס. אם נוסע אינו מבין זאת, נבקש ממנו לעזוב כדי שנוכל להמריא כמתוכנן. אם לנוסעים יש תלונות, אנחנו קוראים להם ליצור קשר עם מרכז השירות ללקוח שלנו, הסוכנות הלאומית לענייני צרכנות או ארגונים אחרים הנוגעים בדבר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארזת לבד? יופי. עכשיו 'סתדר לבד (אילוסטרציה)
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים