סובלים בפייסבוק - באים בכל זאת
הרשת החברתית הגדולה בעולם משיגה ציון מביש בסקר שביעות רצון צרכני בארה"ב. במקום הראשון בסקר - גוגל פלוס. מה עדיף: לשבת לבד מרוצה או להתבכיין עם כולם?

גוגל פלוס היא רשת מדשדשת. היא לא מצליחה להתחרות בפייסבוק מבחינת מספר משתמשים אך מסתבר שבנוגע לשאר, היא מנצחת בגדול. עם זאת, זה לא באמת מועיל לה (בינתיים) בשום דבר.

 

בסקר שביעות רצון שנערך על ידי ACSI , ארגון שסוקר שביעות רצון של צרכנים ברחבי ארה"ב, נמצא כי הרשת החברתית שבה חברים כ-900 מיליון אנשים ברחבי העולם משיגה 61 נקודות מתוך 100 ירידה של חמש נקודות ביחס לשנה שעברה. במקום הראשון מבין הרשתות החברתיות נמצאת גוגל פלוס עם 78 נקודות, ציון זהה לאינציקלופדיה השיתופית ויקיפדיה.

 

הדוח של ACSI סוקר 230 חברות. מבין החברות, האתרים השיתופיים משיגים באופן מסורתי ציונים נמוכים ביותר, והניצחון היחיד שהם משיגים הוא על החשודים הרגילים: חברות תעופה, חברות המספקות שירותי טלוויזיה ועיתונים.

 

עיירת רפאים נוחה

הדוח מספק גם סיבות לכך שגוגל פלוס מצליחה לרצות את הקהל: אין לה פרסום מסורתי, יש  דגש על פרטיות וחווית הסלולרי טובה יותר. משתמשי פייסבוק בעיקר מתלוננים על מודעות, פרטיות שמופרת ושינויי ממשק דחופים כשבראשם הטיימליין הידוע לשמצה. על פי הסקר גם לטוויטר (64 נקודות) ולינקדין (63 נקודות) יש עוד הרבה עבודה.

 

 

 

    קישורים ממומנים
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה סובלים בפייסבוק - באים בכל זאת
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צוקרברג עם משתמש שנראה דווקא מרוצה
    צילום: משה מילנר, לע"מ
    ynet ספיישל