שתף קטע נבחר

צפו: נהגת לא עצרה - הרכבת פגעה בה

ביום שישי סיימה עובדת במתחם רכבת מזרח בחיפה את עבודתה. היא לא עצרה בתמרור עצור לפני מחסום היציאה ורכבת פגעה בה. לנהגת שלום. הנהלת הרכבת: "העובדים יודעים שעליהם לנהוג במתחם בזהירות". צפו בתיעוד התאונה

עובדת במתחם של רכבת ישראל בחיפה, שלא צייתה לתמרור עצור, כמעט שילמה על כך בחייה. סרטון של מצלמות אבטחה במתחם חושף כיצד רכבת פגעה ברכבה של העובדת.

 

ביום שישי האחרון סיימה האישה את עבודתה בשעות הצהריים. היא נסעה במכוניתה לעבר המחסום ביציאה מהמתחם. היא לא עצרה בתמרור עצור, כמתחייב בחוק, אלא על הפסים לפני המחסום. רכבת "דאבל-דק" שהייתה בנסיעה איטית בין שני מוסכים פגעה ברכב ודחפה אותו לעבר עמדת השומר. למרבה המזל, הנהגת לא נפגעה.

 

עוד בחדשות:

פרשת ניסו שחם: 3 שעות שימוע לתת-ניצב אדרי

טנטאווי ארז חפציו: "בהצלחה להנהגה החדשה"

דו"ח: ניתן היה למנוע את פיגועי הטרור בנורבגיה

 

עובדי רכבת טענו כי הם פנו כמה פעמים להנהלה כדי להקים במקום זה מחסום, והעניין טרם הוסדר. לדבריהם, מדובר במסילה מופרדת משאר המסילות התפעוליות שבין המוסכים. העובדים טענו עוד כי המחסום ביציאה מהמתחם היה אמור להיפתח כאשר התקרבה אליו הנהגת. עם זאת, "הודו" כי אם היא הייתה עוצרת לפני המסילה, בתמרור ה"עצור" המוצב שם, ניתן היה למנוע את התאונה.

 

בהנהלת הרכבת אמרו כי השטחים התפעוליים במוסכי הרכבת מכילים מספר רב של מסילות ולא ניתן להתקין מחסום לפני כל אחת מהן. "העובדים הנוסעים בשטחים אלו עם רכבם הפרטי מודעים לכך שעליהם לנהוג במתחם בזהירות ובאחריות, ולעצור

 לפני חצייה של מסילת רכבת, בייחוד כאשר מוצב במקום תמרור 'עצור'. באזורים אלו מהירות הרכבות היא איטית ביותר. אירוע זה הסתיים ללא נפגעים", מסר דובר הנהלת הרכבת.

 

"יחד עם זאת, החלה הנהלת החברה ביישום תוכנית שתכליתה צמצום למינימום של מספר כלי הרכב הנכנסים לשטחים תפעוליים, כפי שמקובל במקומות דומים כגון שדות תעופה, מפעלי תעשייה וכן הלאה", הוסיף הדובר.

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האימייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רכבת. ישראל
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים