מכבסים את הכביסה המלוכלכת, באינטרנט
השוואה של מחיר נוזלי הכביסה באתרי רשתות השיווק הגדולות מעלה נתונים עכורים: פערים של יותר מ-40% בעלות אותו המוצר ברשת שונה. איפה הכי זול ואיפה הכי יקר? בדקנו
כמה פעמים שמענו משפטים בסגנון "כביסה מלוכלכת לא מוציאים"? אז יש מקרים שצריך להוציא אותה החוצה, בייחוד כשמדובר במחיר חומרי הכביסה - שרלוונטיים לכולנו.
- השוואות מחירים נוספות
דרך אתר ההשוואות עשינו בדיקה ל-5 נוזלי כביסה שונים - חלקם ג'ל חלקם "שמפו" - סידרנו מההפרש הגבוה ביותר לנמוך ביותר ובדקנו מהן העלויות אותן הרשתות מציעות באתריהן. התוצאה לפניכם:

*המחיר מחושב לפי מחיר ל-1,000 מ"ל/גרם; המחירים נכונים ל-23.10.12
את פרס הרשת המגוונת נעניק לרשת שופרסל אשר לה כ-40% מסך המוצרים המוצגים על המדפים הווירטואליים. הרחק מאחור עומדות מגה ורמי לוי עם כמויות ואחוזים כמעט זהים.

בפרס המפוקפק של הרשת היקרה ביותר זוכה רשת מגה באינטרנט עם 5 מתוך 5 מוצרים יקרים ממתחרותיה (מתוכם 2 בתיקו עם שופרסל). בשיא המבדק היא הייתה יקרה ב-44% מהמתחרה הזולה בקטגוריה עבור שמפו בדין לבן לכביסה עדינה.
בפרס הרשת הזולה זוכה רשת רמי לוי באינטרנט אשר היתה הזולה ב-4 מתוך 5 המוצרים שנבדקו.
ומכיוון שהמחירים מחושבים כולם לפי 1,000 מ"ל - חקרנו עוד קצת את הנושא ומצאנו כי בין המותגים עצמם יש גם לא מעט הפרשי מחירים. מבדיקה מהירה מצאנו שבין מוצרי הג'ל השונים קיימים הפרשים אף גבוהים יותר שהגיעו לכ-70% - בין אריאל ג'ל כביסה 3 ליטר של מגה באינטרנט (היקר במוצרי הג'ל) לבין טייד קולור ג'ל כביסה 3 ליטר של שופרסל (הזול במוצרי הג'ל).
מוצדק? אתם תשפטו.