שתף קטע נבחר

מיקרוסופט: שומרים על הפרטיות שלכם

בשביל שהגולשים ירגישו יותר בטוחים, ובשביל שיחזרו להשתמש בדפדפן אקספלורר ובשאר מוצרי מיקרוסופט, החברה משיקה קמפיין שמבטיח לעזור לשמור על הפרטיות ולעורר את המודעות אליה

לאחר שפרטה על מיתרי הנוסטלגיה של הגולשים בנסיון לשקם את דפדפן אקספלורר, והרוויחה גולשים שלא בחרו דפדפן אחר בעת ההתקנה של חלונות בגלל תקלה טכנית, מנסה מיקרוסופט אסטרטגיה נוספת, וממתגת את הדפדפן שלה, ואת כלל המוצרים שלה, ככאלה ששומרים על הפרטיות. 

 

 

מיקרוסופט השיקה קמפיין שהסר שלו הוא שהחברה עוזרת לגולשים לשמור על הפרטיות שלהם, ולהחליט מה הם רוצים לשתף עם העולם ומה לא. "אנחנו לא מעמידים פנים שיש לנו את כל התשובות בנושא", כתב ריאן גאבין מנהל ווינדוס במיקרוסופט, "אנחנו רוצים להעלות מודעות לאיך להרחיב את האפשרויות והשליטה שלכם כשאתם גולשים באינטרנט".

 

 

מיקרוסופט מציגה שאלון פרטיות באנגלית, בסגנון "בחן את עצמך", שבודק את הרגלי הגלישה והרגלי השימוש ברשתות חברתיות ומנסה לנתח את המודעות של הגולשים לנושא הפרטיות. בנוסף, במיקרוסופט אומרים שזמן מה, במוצרים כמו ווינדוס, אקסבוקס, שירות המייל Outlook.com ודפדפן אקספלורר ניתן בקלות לשלוט בהגדרות הפרטיות, כאשר בדפדפן ישנה אפשרות של "אל תעקוב אחרי", שאמורה למנוע מאתרים שונים לאסוף מידע על הגולשים ללא ידיעתם.

 

הקמפיין החיובי של מיקרוסופט מושק לאחר שבחודשים האחרונים החברה יזמה קמפיינים שליליים ותוקפניים כלפי המתחרה גוגל. תחת השם Scroogle (הלחם של גוגל ודופקת), החברה טענה כי גוגל חודרת לפרטיות של גולשיה בשירות המייל, 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דפדפן בטוח?
צילום: Sean MacEntee cc
מומלצים