שתף קטע נבחר

קוקה קולה: שמות לקוחות יופיעו בשלטים "חכמים"

אפליקציית של חברת קוקה-קולה תאפשר למשתמשים לראות את שמותיהם בפרסומת על גבי שלטי חוצות "חכמים"

אחרי ששיבצה שמות בחזית הבקבוקים ופחיות השתייה שלה, קוקה-קולה תאפשר למשתמשים לראות את שמותיהם מתנוססים גם בפרסומת על גבי שלטי חוצות, באמצעות אפליקציה חדשה. 

 

הסיפורים הכי חמים - לפני כולם - בפייסבוק של ynet

 

הדבר יתבצע באמצעות כניסה לאפליקציית קוקה קולה בחנויות האפליקציות של הסמארטפונים השונים, שנבנתה במיוחד לפעילות ומזמינה את המשתמשים להזין את שמם הפרטי, וכך לגרום לו להופיע על גבי שלטי החוצות האינטראקטיביים של חברת "ברעם" בנתיב נסיעתם.

 

 (צילום: שירן כרמל) (צילום: שירן כרמל)
(צילום: שירן כרמל)

 

האפליקציה היא מבוססת מיקום, תזהה את המשתמש בעת התקרבותו אל השלט ותשדר אליו את השם שהוזן באופן אוטומטי. בכל פעם שהמשתמש יתקרב לשלט, הוא יקבל התראה שהשם שלו כבר מתנוסס עליו, וכך הוא יוכל לראות את שמו מקבל את פניו לאורך כל הדרך.

    

לפי קוקה קולה, האפליקציה עלתה לאוויר בימים האחרונים ומאז התמקמה במקום הראשון בחנויות האפליקציות השונות, ואף זכתה בזמן זה לעשרות אלפי הורדות.

 

לדברי אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה: "לראשונה פיתחנו טכנולוגיה המשלבת אפליקציה המפעילה שלטי חוצות. מדובר במהלך כולל של מספר שלטי חוצות המשנים את שמם בעת ובעונה אחת לשמו הפרטי של הנוסע, האפליקציה מאפשרת לשלוט בשלט לפי המיקום של הנוסע.

 

"אנו שמחים לרתום את הטכנולוגיות החדשניות והעדכניות ביותר, במטרה להעניק ללקוחות שלנו חווית מותג פרטית ומרגשת שתאפשר להם לככב באופן אישי על שילוט החוצות בדרכם. קוקה- קולה שמה לעצמה למטרה להמשיך לחדש ולרגש את צרכניה ופעילות מיוחדת זו באה לחזק את הקשר בין המותגים לצרכנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת".

 

השלטים החכמים והאפליקציה הייעודית נוצרו במסגרת קמפיין הפרסום של חברת המשקאות לפעילות "enjoy Coca-Cola with" ("ליהנות מקוקה-קולה עם..") במסגרתה עשרות השמות הפרטיים הפופולריים ביותר בישראל מופיעים על גבי המוצרים של שלושת מותגי משפחת קוקה-קולה: Diet Coke, Coca-Cola ו-Coca-Cola Zero.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים