שתף קטע נבחר

בנק הפועלים: שעות המוקד הטלפוני צומצמו

בבנק החליטו לצמצם את שעות המענה האנושי במוקד הטלפוני והמוקד נסגר ב- 22:00 במקום בחצות, השעה המוקדמת ביותר מבין מוקדי חמשת הבנקים הגדולים. הפועלים: "תגברנו בעובדים את שעות העומס"

שינויים במוקד הטלפוני של בנק הפועלים: בבנק החליטו לצמצם את שעות הפעילות של המענה האנושי ללקוחות, ולהפסיקו ב 22:00 בלילה במקום בחצות. בין הייתר לא ניתן יהיה לקבל משעה זו תמיכה בשירותי האינטרנט.

 

לטענת הבנק, בין עשר בלילה לחצות, אין כמעט שיחות טלפון ולכן הוחלט להפסיק את המענה האנושי ובמקביל לתגבר את המוקדנים בשעות העמוסות יותר במהלך היום. בבנק טוענים עוד כי בעקבות השינוי לא נגרמה פגיעה למצבת כח האדם.

 

יש לציין כי בעקבות המהלך, מוקד המענה האנושי בבנק הגדול בישראל, יסתיים בשעה המוקדמת ביותר, בימי חול, מבין מוקדי 5 הבנקים הגדולים, שכן לאומי ומזרחי-טפחות פעילים עד חצות, הבינלאומי עד 23:15 ודיסקונט עד 23:00.

 

יש להניח כי המהלך הוא חלק מתהליכי התייעלות בבנק ומהלכים דומים אנו צפויים לראות גם בבנקים אחרים.

 

מהבנק נמסר: "למדנו שבשעות 22:00 עד 24:00 אין כמעט שיחות טלפון והמוקד הפתוח כמעט ולא עובד בשעות אלו. בנוסף למענה האנושי קיים גם מענה אלקטרוני הפועל 24 שעות ביממה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מוקד. אילוסטרציה
צילום: shutterstock
מומלצים