שתף קטע נבחר

בנק הפועלים: הזמנת תור לסניף - מהבית

הבנק משיק שירותים פיננסיים באפליקציה חדשה בטלפונים החכמים, אשר יאפשרו העברת כספים לאנשי הקשר בסלולר וזימון תור לסניף הבנק מהבית

שירותים פיננסיים בסלולר: במסגרת הרחבת הפעילות הפיננסית באמצעות הסמארטפון, בנק הפועלים השיק חבילת שירותים חדשה תחת מעטפת שתיקרא "ארנק פועלים". 

 

כך, לשירות העברות כספים מחשבון הלקוח לצד ג', שכלל עד כה אפשרות של העברת כספים לחשבון בנק או למכשיר בנקט, שממנו יכול למשוך צד ג' - נוספה כעת האפשרות להעביר את הכסף לאחד מאנשי הקשר בסמארטפון. במסגרת זו, אין צורך לדעת את פרטי חשבון הבנק של האדם שאליו מעבירים כסף אלא רק את מספר הסלולר שלו. המקבל מפקיד את הכסף בחשבון לבחירתו (בכל אחד מהבנקים בישראל), באמצעות האתר של בנק הפועלים.

 

שירות נוסף הוא זימון תור לסניף מהסמארטפון, במסגרתו ניתן יהיה לזמן תור לקבלת שירות בסניף מהסמארטפון ולעקוב ממנו אחרי המיקום בתור. שירות שנועד לקצר את זמן ההמתנה בסניף. הבנק החל לבצע פיילוט ראשוני להפעלת השירות, שיורחב בהדרגה במערך הסניפים ברחבי הארץ.

 

שירותים נוספים שירוכזו באפליקציה, תחת הכותרת "ארנק פועלים", יכללו הטבות CashBack - החזר כספי על רכישה בבתי עסק למחזיקי כרטיס אשראי שהונפק על ידי הבנק שיתבססו כעת גם על המיקום הפיסי של הלקוח וקרבתו לבתי העסק הרלוונטיים והפקדת צ'קים מהאפלקציה - שירות שהשיק הבנק לפני כחודשיים, המאפשר הפקדת צ'ק על ידי צילום בסמארטפון.

 

מירב ספקטורובסקי ששון, מנהלת האגף לבנקאות ישירה בבנק הפועלים, ציינה כי "יותר ויותר לקוחות הופכים את הערוץ הסלולרי לשער הכניסה שלהם לבנק, 'ארנק פועלים' עושה צעד משמעותי נוסף בדרך להפיכת הסמארטפון לכלי שנותן מענה לצרכים הפיננסיים היום-יומיים של הלקוח, ואנו מתכוונים להציע במהלך השנה פתרונות חדשניים נוספים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים