שתף קטע נבחר

צייר לי מפה

סרט תיירותי אינטראקטיבי של משרד התיירות מציע לגולש מסלולי תיור בהתאמה אישית

משרד התיירות עושה קפיצה למאה ה-21 ומשיק אתר וסרט אינטרקטיבי, שבו יוכל התייר לתכנן לעצמו מסלול אישי על פי העדפותיו האישיות ולרוץ לספר לחברה בחו"ל (בפייסבוק או בטוויטר).

 

עוד כתבות בערוץ התיירות:

ניו יורק בטופ, אירופה מדשדשת

עולם חדש מופלא

שלג על עירי: אולימפיאדת סוצ'י - המדריך

 

הפיתוח של המיזם התיירותי הופקד בידי אינטרלוד, שמתמחה בז'אנר הסרטים האינטראקטיביים. החברה עלתה לא פעם לכותרות בזכות אחד הבעלים, הזמר יוני בלוך, הגיוסים הפיננסיים המרשימים שעשתה וזכייתה ברשימת הקליפים הטובים לשנת 2013, שפרסם מגזין "טיים" (עבור הקליפ לשירו של בוב דילן "Like a Rolling stone").

בנוסף לאינטרלוד שותפים בהפקת הפרויקט חברת סער פרומרקט. לצורך הפיתוח הקציב המשרד 687 אלף שקל.

 

מסלול בהתאמה אישית. צילום מסך מהאתר (צילום מסך)
מסלול בהתאמה אישית. צילום מסך מהאתר

 

הסרט מזמין את הגולש לבחור באחת משלוש דמויות שיובילו אותו במשעולי העדפותיו התיירותיות: מורה דרך המתמקד בדת, היסטוריה ותרבות, אשת חברה המתמחה בסגנון חיים, או צעיר הרפתקני.

 

כל אחת מהדמויות לוקחת את התייר לסיור, שבמהלכו יבחר את המקומות המועדפים עליו לביקור. הסרט מציע 33 צמתי בחירה ו-72 מסלולים שונים. בתום הסיור האינטראקטיבי, ניתן לפרסם את הסרט אותו בחר ויצר הגולש, בדף הפייסבוק או בחשבון הטוויטר.

 

חשיפה דרמטית. השר עוזי לנדאו (צלם: חן גלילי)
חשיפה דרמטית. השר עוזי לנדאו(צלם: חן גלילי)

 

שר התיירות עוזי לנדאו חשף את הבייבי השיווקי החדש של משרדו ביריד התיירות IMTM.  סקרנים?

הסרט עלה כרגע רק באנגלית באתר המשרד, ובהמשך יתורגם לשפות נוספות.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים