שתף קטע נבחר

ב.מ.וו סדרה 2 בישראל - החל מ-255 אלף שקל

חברת דלק מוטורס משיקה בישראל את סדרה 2 החדשה, מחליפתה של ב.מ.וו סדרה 1 קופה. תוצע בגרסת 220i או M235i ובמחיר של החל מ-255 אלף שקל

יבואנית ב.מ.וו משיקה בישראל את הסדרה 2, מחליפתה של סדרה 1 קופה. המכונית החדשה תהיה ראשונה בשורה של דגמים שיכללו גם גרסת קבריולה, דגם קופה ארבע דלתות (שניהם עדיין לא הוצגו רשמית) ואת המיניוואן הקומפקטי 2 אקטיב טורר (המבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית). ה-2 תוצע תחילה בישראל רק בגרסת הקופה ועם שני מנועים. 

 

 

 

דגם הבסיס, 220i, מצויד במנוע 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים עם מגדש טורבו, 184 כ"ס ו-27 קג"מ ב-1,250 סל"ד. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, דגם זה מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7 שניות, ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש. למנוע מערכת עצור-סע לחסכון בדלק ותצרוכת ממוצעת של 17.5 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.

 

 

מחיר גרסה זו עומד על 255 אלף שקל ברמת הגימור הנמוכה, "ביזנס". תמורת סכום זה תקבלו שש כריות אוויר ובקרת יציבות, חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט, חלון גג, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, חישוקי "17 ומערכת מולטימדיה עם מסך "6.5, חיבורי USB ובלוטות' ושישה רמקולים.

 


לחצו על התמונה לגלריה המלאה

 

תמורת 293 אלף שקל, תקבלו את גרסת "לקשרי", שמוסיפה פנסי קסנון, חיישני נסיעה לאחור, מושבים קדמיים חשמליים, כניסה ללא מפתח מראות נגד סינוור וחישוקי "18. את גרסאות ה-220i ניתן יהיה להזמין בשני קווי העיצוב של ב.מ.וו, "מודרן" או "ספורט".

 


לחצו על התמונה לגלריה המלאה 

 

גרסה חזקה יותר, M235i (דגם ביניים בין גרסאות רגילות ל-M אמיתית, שעדיין לא נחשפה), תוצע אף היא בישראל. תמורת 350 אלף שקל, תקבלו כאן תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, מנוע 3.0 ליטר טורבו עם שישה צילינדרים, 326 כ"ס ו-45 קג"מ ב-1,300 סל"ד, וביצועים מרשימים: 4.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים