שתף קטע נבחר

לקסוס GS 250 נקראת לתיקון

גרסת ה-250 של מכונית הסאלון היוקרתית תוזמן לבדיקה ותיקון במוסך, בשל חשד לתקלה בחיישן עומס הבלימה. בישראל מדובר בשבע מכוניות

לקסוס תזמין שבעה בעלי GS 250 בישראל לבדיקת רכבם במוסך. בדגמי מכונית הסאלון היוקרתית שיוצרו בין יוני לדצמבר 2012, עשויה להתפתח בעיה במערכת הבלימה שתוביל לכך שהמכונית תאט באופן עצמאי. על-פי יבואנית המותג, לא ידוע על מקרים בהם תקלה זו גרמה לתאונה או נפגעים. הקריאה לתיקון אינה מתייחסת לגרסאות אחרות של ה-GS (ה-300h ו-450h שמשווקות כיום במקום ה-250).

 

 

עוד נמסר כי במסגרת הקריאה, ייבדק ויתוקן במידת הצורך חיישן עומס הבלימה. זאת, לאחר שבדיקת היצרנית מצאה שבמקרים מסוימים תפקוד לקוי של החיישן עשוי לגרום להידלקות נורת התרעה ואף בלימה עצמאית של הרכב.

 

בהתאם לתקנות הרכב בישראל, יבואנית לקסוס תעביר את המידע הנדרש (מספרי שלדה) למשרד התחבורה, וזה ישלח הודעות לבתי הלקוחות בהתאם לרישום העדכני במחשבי משרד הרישוי. כל פעולה הנדרשת במסגרת קריאה לתיקון מבוצעת במוסך מורשה היבואנית ללא כל עלות מצד בעל הרכב. משך הבדיקה המשוער במקרה זה עומד על כשעתיים, כך על-פי היבואנית.

 

חשוב לזכור כי לפי תקנות הרכב, בעל רכב שמקבל הודעה על קריאה לתיקון, חייב לבצעה בתוך חצי שנה. אי-ביצוע התיקון יוביל לכך שרישיון הרכב לא יחודש - מה שמונע את ביצוע המבחן השנתי ונהיגה ברכב באופן חוקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
לקסוס GS 250
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים