שתף קטע נבחר

לא תאמינו מה נשים מקבלות בזמן המונדיאל

זוהי מגמה שחוזרת על עצמה לפני כל אירועי הספורט המרכזיים, והיא מטריפה נשים וגורמת להן לעשות "אווו". תוכלו לנחש במה מדובר?

אם במהלך השבועיים האחרונים יצא לכם להסתובב בחוץ בשעות הערב, בטח גם אתם הרגשתם כמו בתוך סרט מדע בדיוני. משהו בסגנון המטריקס פוגש את הפלישה ממאדים. כן חברים, אני מצטערת לבשר שהמין האנושי נחטף ומוחזק כבן ערובה על ידי הטלויזיות, שממגנטות אותו למסך באמצעות ריצודי אורות ורעשי סאונד. משום מה הייתי בטוחה שניצחון המכונה על האדם יתרחש באמצעות טכנולוגיה מתקדמת יותר מטלויזיה, אבל מה כבר אפשר לצפות מעידן שבו הטלפון חייב להיות מחובר לקיר רוב הזמן כדי לעבוד, ובכל זאת אנחנו קוראים לו טלפון נייד.

 

 

מזה שבועיים שרחובות העיר ריקים. מידי פעם ניתן לחזות באדם ספורדי המחיש צעדיו אל עבר הקיוסק השכונתי, ויוצא משם עם שישיית בירה ופיצוחים כזבח לאלוהים החדשים. כן חברים, עונת המונדיאל החלה, והמצב רק ילך ויחמיר עד הקליימקס הגדול ב-13 ביולי.

 

או אז אפילו אנשים כמוני, שאין להם טלויזיה וגם לא חיבה מיוחדת לכדורגל, ימצאו עצמם בוהים במסך ללא יכולת לנסח משפט המורכב מיותר מהברה אחת (קריאת "אוווו" לאות שמחה, וקריאת "אוווו" לאות אכזבה ותדהמה. מקווה שאדע לשייך את האינטונציה לסיטואציה המתאימה).

 

דבר נוסף אליו שמתי לב הוא להעדפה המיגדרית של חוטפי האדם המרצדים. קשה להכחיש כי מכלאות החטופים, אלה המרוכזות בסלוני הבתים ובפאבים רועשים, מרכזות בתוכן רוב מכריע של גברים. ומה הנשים עושות בזמן הזה? נכון, הרווקות מתלוננות על הקושי למצוא כרגע גברים. ומה הנשואות עושות?

 

לא, הן לא עושות שופינג, באמת שלא חייבים להיות כ"כ בנאליים. הן מתאמנות על ה"אוווו", אבל לא על ה"אוווו" שמיועד למשחקי הגמר. ה"אוווו" שלהן אחר לגמרי. מסתבר שגברים רבים מנסים לפצות את הנשים הזנוחות שלהם על היעדרותם הנפשית, אם לא הפיזית, מהבית, והם עושים זאת באמצעות רכישת מתנה שתסייע להן להגיע לקליימקס הגדול. הם מביאים להן ויברטור.

 

זר הפרחים החדש

על פי הנתונים של LELO, חברה בינלאומית לאביזרי מין, גברים נוטים לקנות לבנות הזוג שלהם צעצועי מין לפני אירועי ספורט משמעותיים. בימים כתיקונם, דפוס הקנייה בענף משקף חלוקה מיגדרית של 50/50, כלומר - מחצית מצעצועי המין נרכשים על ידי גברים ומחצית נרכשים על ידי נשים. אולם בשבוע שלפני אירוע ספורט מרכזי משתנה דפוס הקניה כך ש-4 מתוך 5 צעצועי מין נרכשים על ידי גברים.

 

הוא הלך לצפות במשחק. את מוזמנת ליהנות מהמתנה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
הוא הלך לצפות במשחק. את מוזמנת ליהנות מהמתנה(צילום: shutterstock)

 

כמו כן, מניתוח סוגי צעצועי המין, עולה כי שלושת צעצועי המין הנמכרים ביותר בתקופה שלפני משחקים הם ויברטורים המיועדים לשימושן הבלעדי של נשים. או במילים אחרות: מסתבר שויברטור הוא זר הפרחים החדש. הגבר שלך קנה לך ויברטור? כנראה שלא תראי אותו עד תום המונדיאל. מצד שני, עכשיו כשיש לך ויברטור, עד כמה איכפת לך בכלל?

 

 

מסקירת נתוני המכירות לאורך השנה האחרונה רואים שמדובר במגמה שחוזרת על עצמה לפני כל אירועי הספורט המרכזיים, ומאפיינת אזור גיאוגרפי רלוונטי. כך למשל, בימים שקדמו לסופר בול, אחוז הויברטורים שנרכשו ע"י גברים אמריקאים עלה ל-74% מתוך כלל רוכשי הויברטורים בארה"ב. ואילו בשבוע שלפני גמר ליגת האלופות, שכלל שתי קבוצות יריבות ספרדיות, היו אחראים הגברים הספרדים ליותר מ-80% מהמכירות בארצם.

.

ואיך יושפעו מכירות צעצועי המין באופן ספציפי מהמונדיאל? החברה מעריכה כי בשבוע שלקראת משחק הגמר יטפסו רכישות הויברטורים ע"י גברים לשיא חדש (סליחה, זה היה מתבקש) של כמעט 90% מכלל המכירות. אז מי אמר שנשים לא אוהבות את המונדיאל?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
נו, לפחות הוא חשב על פיצוי
צילום: shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים