שתף קטע נבחר

WIX הישראלית תפרסם בסופרבול האמריקני

החברה הישראלית תפרסם לראשונה באירוע הזוכה לרייטינג הגבוה ביותר בארה"ב. העלות המשוערת של הפקת הפרסומת: כ-4 מיליון דולר

נוכחות ישראלית בסופרבול האמריקני: חברת WIX הישראלית תשדר לראשונה פרסומת באירוע הפרסום המשמעותי ביותר בעולם. מדובר באירוע הזוכה לרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקנית, וצופים בו למעלה מ-110 מיליון בני אדם. על פי הערכות, הפקת הפרסומת תעלה כ-4 מיליון דולר.

 

WIX היא החברה הישראלית השנייה שמפרסמת באירוע לאחר שבשנה שעברה עשתה זאת סודה סטרים עם הפרזונטרית  סקרלט ג'והנסון. גם הדוגמנית בר רפאלי השתתפה בפרסומת באירוע. 

 

כתבות נוספות בנושא:

 

החברה מציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית ויש לה יותר מ-55 מיליון לקוחות הנעזרים בפלטפורמה הייחודית שלה כדי להקים, לנהל ולפתח נוכחות מקצועית באינטרנט. בין היתר היא מציעה פתרונות חדשניים ליצירת אתרי מובייל, שוק אפליקציות המאפשר אינטגרציה של יישומי צד שלישי באתרים, יכולות מסחר מקוון, כלים לניהול עסקי ועוד.

 

הפרסום בסופרבול, מגיע לאחר שנתיים בהן יצרה Wix מגוון קמפיינים ששודרו בטלוויזיה בארצות הברית, אנגליה, קנדה, רוסיה, צרפת וברזיל. להבדיל מקמפיינים אלו, הפרסומת שהחברה תשדר בסופרבול, היא חלק ממהלך מיתוגי שנועד להפיץ את המסר ש-Wix מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם המאפשר לכל בעל עסק ליצור אתר אינטרנט בקלות. 

 

"אנחנו מאד מתרגשים לקחת חלק בסופרבול", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של החברה."קמפיין כזה הוא אתגר אדיר אבל אתגרים הם הדלק של מחלקת השיווק שלנו".

 

Wix מתבססת על התפיסה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל לא רק כצרכני תוכן פאסיביים אלא גם כיצרני ותורמי תוכן. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת Wix למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה חברת Wix ממוקם בתל אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וילנה ודנייפרופטרובסק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים