שתף קטע נבחר

גראמפי קאט: החתולה ששווה 100 מיליון

סחורה, סרט טלוויזיה, פרסומות והכנסות מצפיות ביוטיוב הפכו חתולה זועפת למפורסמת מאוד ואת בעליה לאישה עשירה מאוד

גראמפי קאט, החתולה הזועפת שהפכה לסלב-רשת שווה היום כ-100 מיליון דולר על פי דיווחים בעולם, והיא עדיין זועפת. ההכנסות של החתולה, ששמה האמיתי הוא טרדר סואס (רוטב טרטר), מגיעות מפרסומות ביוטיוב, מסחורה שנושאת את דמותה, מסרט שכיכבה בו ועוד.

 

 

בעליה של החתולה, טאבתה בונדסן, אמרה ל-Express כי "לא ניתן לעצור אותה. אי אפשר להעלות על הדעת את מה שהיא השיגה בזמן קצר וזה לחלוטין מדהים".  בונדסן מספרת שעם הפרסום של גראמפי, היא כבר הרשתה לעצמה להתפטר מעבודתה כמלצרית "והטלפון לא הפסיק לצלצל".

 

כמו כל תופעת רשת, ההצלחה של גראמפי היא אקראית מאוד. היא כיכבה לראשונה באתר קהילת הגולשים רדיט, שם נכתב "הכירו את החתולה הזועפת" (Grumpy Cat באנגלית), מה שהביא מגיבים "לתקן" את הפנים האדישות והזועפות שלה ולהפוך אותם לחיוך. במקביל, סרטון בהשתתפותה עלה ליוטיוב וצבר עד כה כ-16 מיליון צפיות. מספר מרשים, אך לא הצלחה פנומנלית במונחים של יוטיוב.

 

 

על פי Knowyourmeme, אתר באזפיד פירסם את התמונה של החתולה, מה שהוביל את אחיה של בונדסן לפרסם תמונה שלה ובימים הקרובים היא הפכה למילה מרדפת לאדישות ולאנשים זועפים ברשת. הגולשים הצמידו לתמונה שלה כיתובים ממורמרים.

 

גראמפי כיכבה בפרסומות טלוויזיה ואינטרנט ובהן גם אחת לדיסני, המקום הכי שמח בעולם שסביר להניח שאיש לא ציפה שיעלה חיוך על פניה. בכל זאת מדובר בחתולה. אחד השיאים של גראמפי הוא השתתפותה בסרט טלוויזיה על שמה "Grumpy Cat’s Worst Christmas Ever" (חג המולד הגרוע ביותר של החתולה הזועפת, בתרגום חופשי), שם היא רוטנת כי אין מי שמעוניין לקנות אותה. אבל כשנערה בשם קריסטל מתאהבת בה ומביאה אותה הביתה, דברים מתחילים להשתנות. הסרט לא הצליח במיוחד ברייטינג, אך כן עורר שיחה ערה ברשתות החברתיות. כנראה שהאינטרנט הוא עדיין המגרש הביתי של גראמפי.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים