שתף קטע נבחר

שנת יוטיוב: כלב העכביש ואייפון מכופף

כלב עכביש מפחיד, אייפון מתכופף, נשיקה ראשונה, עשר שעות של אשה ברחוב ופרסומות כבשו את צופי העולם ביוטיוב

המתיחה המפחידה של כלב-העכביש בפולין שפורסמה בחודש ספטמבר היא הסרטון שכבש את יוטיוב ב-2014. אחרי שפירסם נתוני צפיות על ישראל, אתר הווידאו חושף את הסרטונים שצברו הכי הרבה תאוצה (Trending) בפני הקהל העולמי. כמדי שנה, יוטיוב גם יצרה סרטון מאש-אפ שכולל את כל הטרנדים הוויראלים  (כמו אתגר דלי הקרח) והשירים הפופולרים שלא בהכרח נכנסו לרשימה, עם יוצרים מישראל, מקסיקו, צרפת, ועוד.

 

 

 

 

 

הדירוג של יוטיוב התבסס לא רק על צפיות, אלא גם על תגובות, ליקיים ועוד פרמטרים שביוטיוב לא פירטו. למקום השני הגיעה פרסומת לנייקי, ובמקום השלישי מככב סרטון הנשיקה הראשונה שהתברר כפרסומת עם שחקנים וזכתה למחוות ופרודיות. שני הסרטונים הללו הופיעו גם בעשיריה הראשונה בקרב צופים ישראלים

 

 
במקום הרביעי הגיעה הופעה של נזירה מהגירסה האיטלקית של דה-ווייס. למקום החמישי הגיע סרטון שבודק האם אייפון 6 יכול להתכופף. התשובה היא שהוא יכול, אם מכופפים אותו. אפל טוענת שבאופן ספונטני ולא במכוון זה קרה בסך הכל ל-9 אייפונים מתוך מיליונים שנמכרו. אך בכל זאת אפל הזמינה עיתונאים למעבדות שלה והראו מבחני כיפוף בציוד מקצועי שאמור לדמות לחץ אמיתי של ישבן, ולא כיפוף בכוח.
 
 

 

במקום השישי גם תוכנית כשרונות - שני ילדים שרים מ-Britain's Got Talent. במקום השביעי - כלבים שלא מחופשים לעכביש עדיין גונבים את ההצגה: פרסומת לבירה באדווייזר ששודרה במקור בסופרבול ובה כלב חמוד וסוסים.

 

במקום השמיני עוד מתיחה מפחידה עם תינוק שטני, במקום התשיעי קרב ראפ בין גוקו לסופרמן, ובמקום האחרון הסרטון שגם זכה למחוות רבות, ובו האישה שצועדת במשך 10 שעות ברחוב בשביל לעודד מודעות להטרדות מיניות.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים