שתף קטע נבחר

תקלות בגלישה ב-WiFi

חלק מהלקוחות בישראל חווים בעיות גלישה באמצעות WiFi בנתבים מסוימים. הפתרון כרגע: לחבר כבל ישירות מהמחשב ישירות למודם

גולשים מתלוננים על תקלות בחיבור לאינטרנט. מקור התקלה הוא בבעיות בנתבים הבייתיים (ראוטרים) שמונעים גישה אלחוטית (דרך WiFi). הפתרון, נכון לעכשיו, הוא חיבור של המחשב ישירות למודם. בסלולרי הפתרון הוא כיבוי ה-WiFi וגלישה באמצעות החיבור הסלולרי.

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

אפשרות נוספת היא להפוך את הסלולרי לנתב (אפשר לחפש "Hot Spot" או "נקודת גישה" - המדריך המלא כאן), אך בגלישה ביתית הפתרון הזה יכול מאוד מהר לגמור את החבילה. פתרון אחר יכול להיות שימוש במתאמי חשמל, אם המחשב מרוחק פיזית מהמודם הסלולרי שמחובר לקיר.

 

נתבים חיצוניים

כפי שנראה, התקלה מתרחשת רק בנתבים חיצוניים שלקוחות קנו באופן עצמאי. כלומר, מי שיש לו את המודם-ראוטר שהגיע מספקית התשתית (בזק והוט) מהשנים האחרונות, לא אמור לחוות את התקלה.

 

לא ברור מה מקור התקלה בנתנים, אך כן ידוע שהיא נבדקת, ויתכן שתתוקן בשעות או בימים הקרובים באמצעות עדכון גירסה. חלק מספקיות האינטרנט יכולות לסייע בהוראות כיצד לחבר את המחשב ישירות למודם, דרך מוקדי השירות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים