שתף קטע נבחר

הקו הבא של איזיג'ט מישראל: לאמסטרדם

ההחלטה הרשמית עוד לא התקבלה אבל אפשר כבר לספר: הקו הבא שחברת הלואוקוסט תפעיל מנתב"ג יהיה לאמסטרדם. עוד בתכנון: פתיחת קוים מאירופה לשדה התעופה בתמנע

הקו הבא של חברת איזיג'ט מישראל יהיה לאמסטרדם. כך רמזו אתמול (ד') בכירים בחברה שהגיעו לישראל לסדרת פגישות עם אנשי רשות שדות התעופה וגורמי תיירות בארץ.

 

לדברי ניל סלאבן, המנהל המסחרי של איזיג'ט שאחראי על הקווים לישראל, הבדיקות שהחברה עשתה בחודשים האחרונים מצביעות על דרישה לקו בין אמסטרדם לתל אביב ויעד זה נמצא בתוכניות החברה. איזיג'ט פועלת באמסטרדם מאז שנת 1996, אך רק לפני חצי שנה פתחה שם בסיס ממנו מפעילה טיסות ליותר מ-20 יעדים באירופה. מנהלי החברה הצהירו בעבר כי ברגע שיהיה לחברה בסיס באמסטרדם תישקל האפשרות לבצע טיסות משם לישראל וכעת העניין אקטואלי ועומד על הפרק, אמרו.

 

יצוין כי בעוד חודשיים תחל החברה להפעיל את קו תל אביב-פריז החדש. זאת לאחר שקיבלה אישור מרשות התעופה הצרפתית. בעת הודעתה של החברה על פתיחת הקו החדש היא בישרה כי מחירי הכרטיסים מתל אביב יהיו החל מ-45 אירו, אולם בדיקה שערכנו לאחר שהחלה מכירת הכרטיסים באתר של החברה גילתה כי אין כרטיסים במחירים האלה ואפילו לא במחירים דומים

.

אתמול הסביר סלאבן כי מה שקרה במכירת הכרטיסים לפריז היה "פשוט מטורף" וכי תוך זמן קצר ביותר נמכרו כל הכרטיסים שהיו במחיר הזול של 45 אירו. "לקו הזה יש דרישה גדולה מאוד וזאת גם הסיבה מדוע נלחמנו כדי לפתוח אותו", אמר.

 

בהתייחסו לאפשרות שהחברה תבצע טיסות בין יעדים שונים באירופה לאילת אמר סלאבן כי בשלב זה לחברה אין תוכניות להתחיל לטוס לאילת. זאת משום שהשדה הנוכחי אינו מתאים לפעילות שלה והשדה בעובדה רחוק מהעיר. יחד עם זאת, הוסיף, בחברה עוקבים אחרי התקדמות השדה החדש שנבנה בתמנע. "כשהוא ייפתח אנחנו נשקול את כדאיות הפעלתן של טיסות מאירופה", אמר.

 

לשאלה מדוע החברה החליטה לבטל את התוכניות לפתיחת קו בין תל אביב והמבורג, קו שהיה אמור להיפתח כבר לפני חודשיים, ענה כי המכירות המוקדמות העלו שהדרישה לטיסות בין שתי הערים נמוכה ולכן הוחלט בשלב זה לדחות את התוכניות. בקו זה תחל בחודש מרץ 2015 לטוס חברת גרמניה איירליין.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים